۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۲۰

اسماعیل هنیه:

اسرائیل همیشه دشمن بوده و دشمن باقی خواهد ماند

اسرائیل همیشه دشمن بوده و دشمن باقی خواهد ماند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز در سخنانی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی همیشه دشمن بوده و دشمن باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که به لبنان سفر کرده است امروز به مزار شهدای «صبرا و شتیلا» رفت.

وی طی سخنانی اظهار داشت: خون شهدای صبرا و شتیلا نفرینی است که اشغالگران و رژیم صهیونیستی را همچنان دنبال خواهد کرد، ما دشمن را نخواهیم بخشید، ملت ما و لبنان نیز شما را نخواهند بخشید.

هنیه افزود: اسرائیل نه دوست، نه همسایه و نه هم پیمان است بلکه دشمن بوده و دشمن باقی خواهد ماند. انتقام مقاومت به خاطر خون های ریخته شده در صبرا و شتیلا زمانی گرفته می شود که رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین نابود شود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر گزینه مقاومت در میادینی که امکان اجرای آن وجود دارد، تصریح کرد: مقاومت با تمام اشکال آن و در راس آن مقاومت مسلحانه، گزینه راهبردی برای آزادسازی فلسطین است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد موشکهای ما در گذشته تنها ۱۵ کیلومتر بُرد داشت ولی اکنون قادر است به تل آویو و ما بعد تل آویو برسد.

هنیه نشست گروههای فلسطینی را مقدمه ای برای تحکیم وحدت ملی فلسطین دانست و تاکید کرد: اسرائیلی ها هرگز قادر به از بین بردن شراره مقاومت در ملت ما نخواهد بود.

گفتنی است کشتار صبرا و شتیلا در سال ۱۹۸۲ توسط نظامیان صهیونیست و به فرماندهی «آریل شارون» وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی و نیروهای «فالانژ» لبنان صورت گرفت. در این جنایت حدود ۳ تا ۵ هزار نفر که اغلب زن، کودک و سالمند بودند به شهادت رسیدند.

کد خبر 5015420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha