۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۲۷

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:

نقشه راه پنج سال آینده حوزه سلامت استان بوشهر تدوین شود

نقشه راه پنج سال آینده حوزه سلامت استان بوشهر تدوین شود

بوشهر- نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نقشه راه پنج سال آینده حوزه سلامت استان بوشهر تدوین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر یکشنبه در نشست با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان استان در حال سرعت گرفتن برای رسیدن به نقطه مطلوب است.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت حوزه بهداشت و درمان استان به نسبت سال‌های گذشته به مراتب بهتر شده و در حال سرعت گرفتن برای رسیدن به نقطه مطلوب است.

وی افزود: اقدامات ارزشمند مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان از تلاش این مجموعه برای ارتقا سطح سلامت حوزه بهداشت و درمان استان داشته و جای تقدیر دارد.

جمیری بیان داشت: بایستی حرکتمان برای رسیدن به نقطه مطلوب حرکتی کاملاً جدی، حساب‌شده و دقیق بوده و از همه فرصت‌های موجود بتوانیم به بهترین نحو استفاده کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در استان بوشهر از تمامی مواهب الهی برخوردار بوده و بایستی از آن در جهت آسایش و رفاه مردم استفاده کنیم.

جمیری خاطرنشان کرد: باید نقطه مطلوبی را برای حوزه بهداشت و درمان استان هدف‌گذاری کرده و برای رسیدن به آن هدف تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

وی تأکید کرد: باید برای بوشهر نقشه راه پنج‌ساله‌ای را تنظیم کرده و در راستای رسیدن به سطح قابل قبولی که حق مردم استان است تلاش کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه پنج‌ساله را باید جدی گرفته و برنامه مدون و مستحکمی برای آن تهیه‌کرده تا دولت‌های بعد بتوانند آن را دنبال کرده و ما نیز در این حوزه تا رسیدن به نتایج مطلوب به مردم خدمت خواهیم کرد.

جمیری افزود: اقدامات ارزشمندی در سال‌های گذشته در استان صورت گرفته اما تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان از نمود بیشتری برخوردار بوده و در این دوره تلاش‌های خود را بیشتر خواهیم کرد تا به آن چیزی که حق مردم است دست پیدا کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بهره‌برداری از بیمارستان شهدای هسته‌ای کمک بسیار زیادی به حوزه درمان استان به ویژه در بحث کرونا خواهد بود و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های بیمارستان سلمان فارسی نیز بسیار کمک‌کننده خواهد بود که طی مذاکرات صورت گرفته با موافقت این بیمارستان روبرو شده‌ایم.

کد خبر 5028408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha