۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۰۸

حسینعلی امیری:

دفاع مقدس نام آشناترین واژه در حماسه‌های عزت آفرین ایران است

 دفاع مقدس نام آشناترین واژه در حماسه‌های عزت آفرین ایران است

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوریهای آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: فرارسیدن ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است.

امیری اظهار داشت: پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات هشت سال دفاع مقدس است روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه مقابل دنیای کفر و استکبار مقاوم‌تر از کوه ایستادگی نموده بر بلندای قله افتخار بیرق آزادی را به اهتزاز درآوردند.

وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام عزیزشان در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کرده و حماسه‌های ماندگار را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در این پیام تاکید کرد: بی تردید تأثیر از فرهنگ عاشورای حسینی عامل موثر در تقویت روحیه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود آزادی خواهانی که با مقاومت باورمند و بی نظیر خویش توانستند دشمنان ایران را به ورطه نابودی بکشانند دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را به واسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله‌های رفیع علم و دانش و کارآفرینی و چرخش تولید را فتح نمودند تا شاهد عزت و عظمت کشورمان باشد.

امیری در این پیام یادآورشد: این جانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از بزرگترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی را گرامی می‌دارم و از خداوند جل و علا توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی برای خود به همگان مسالت می‌کنم.

کد خبر 5029662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha