۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۵

از سوی فرمانده سپاه ناحیه گرگان؛

برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در گرگان تشریح شد

برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در گرگان تشریح شد

گرگان- فرمانده سپاه ناحیه گرگان برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در گرگان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ وحید فخرالدین ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: هفته دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» و با برنامه های متنوع برنامه ریزی شده است.

وی در مورد چرایی نامگذاری، افزود: در برهه های مختلف دشمنان هر آنچه که بلد بودند برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفته‌اند ولی ما با روحیه جهادی و نصایح رهبری در برابر آنها ایستاده ایم.

فخرالدین ادامه داد: در عرصه‌های مختلف شهید تقدیم انقلاب کرده و در ایام شیوع کرونا اگر مدافعان سلامت نبودند، اوضاع ما بدتر از این بود؛ آنها خالصانه در مهار و کنترل بیماری موفق بودند.

وی بیان کرد: روزهای مختلف جبهه‌ها تغییر می‌کند، روزی در جنگ و اکنون هم در سیل، زلزله و کرونا گروه های مردمی و جهادی فعال هستند.

فخرالدین با اشاره به مراسم دهه اول محرم، افزود: الزامات ستاد ملی کرونا توسط پایگاه‌های بسیج و هیئت‌های مذهبی و غیره رعایت شد و محرمی متفاوت را نسبت به سال‌های گذشته برگزار کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: باور داریم که مردم بزرگی داریم که از ابتدای انقلاب تاکنون همواره پای کار بودند.

وی با بیان اینکه گرگان ۹ شهید مدافع حرم تقدیم کرده، افزود: در هفته دفاع مقدس ۴۵۰ برنامه محوری در شهرستان گرگان با همکاری فرمانداری، شهرداری، اوقاف، سازمان تبلیغات و ناجا و نیروی انتظامی برگزار می شود.

فخرالدین بیان کرد: از این تعداد برنامه ۳۰۶ برنامه پایگاهی، ۶۴ برنامه در سطح حوزه و ۲۰ برنامه محوری ناحیه است.

وی اضافه کرد: رژه موتوری با رعایت پروتکل های بهداشتی روز گذشته با همکاری سپاه، بسیج، ناجا و ارتش برگزار شد.

فخرالدین همچنین به برنامه های شاخص این هفته اشاره کرد و گفت: تجلیل از ۲۰ بانوی رزمنده و ایثارگر، تجلیل از 200 رزمنده و فرمانده گردان، برگزاری مسابقات ورزشی، یادواره شهدا، افتتاح خانه عالم، افتتاح پایگاه مقاومت، افتتاح پایگاه بسیج خواهران و برادران، افتتاح حسینیه در قزاق محله گرگان و توزیع بسته های معیشتی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

کد خبر 5030198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha