۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۹

دادستان البرز خبر داد؛

تأسیس شعبه ویژه مبارزه با اراذل و اوباش در کرج

تأسیس شعبه ویژه مبارزه با اراذل و اوباش در کرج

کرج - دادستان عمومی و انقلاب استان البرز از تأسیس شعبه ویژه مبارزه با اراذل و اوباش در دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان کرج خبر داد.

حسن مددی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم همکاری و هماهنگی پلیس و دستگاه قضائی گفت: به برکت وجود نیروهای انقلابی و جهادی در استان البرز؛ همکاری و هماهنگی مثال‌زدنی بین پلیس و دستگاه قضائی برقرار است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خدمت به مردم و برخورد جدی با مجرمان و هنجارشکنان را از وظایف مشترک نیروی انتظامی و دستگاه قضائی دانست و افزود: از اقدامات پلیس برای مبارزه با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی حمایت کامل می‌کنیم تا به این وسیله امنیت روانی جامعه مضاعف شود.

وی امنیت و آرامش جامعه را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان پلیس و سایر نیروهای امنیتی دانست و اظهار کرد: دستگاه قضائی و پلیس عرضه اندام اراذل و اوباش را به هیچ وجه برنمی‌تابند و برخورد جدی با این افراد صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول با تقدیر از اجرای طرح‌های مبارزه با اراذل و اوباش توسط پلیس البرز تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی‌های صورت گرفته یک شعبه ویژه مبارزه با اراذل و اوباش در دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان کرج تأسیس شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در پایان به اراذل و اوباشی که در فضای مجازی و حقیقی قصد برهم زدن نظم و امنیت جامعه را دارند هشدار داد و متذکر شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی جایی برای اوباشی‌گری و ایجاد ناامنی ندارد و با افرادی که امنیت جامعه را مخدوش کنند برابر قانون و به شدت برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 5030407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha