۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۹

فرمانده نیروی دریایی سپاه اعلام کرد

رصد ناوگروه هواپیمابر آمریکایی با پهپادهای بومی

رصد ناوگروه هواپیمابر آمریکایی با پهپادهای بومی

بندرعباس - فرمانده ندسا گفت: ناوگروه هواپیمابر آمریکا شامل ناو هواپیمابر نیمیتز و اسکورت‌های آن را قبل از ورود به تنگه هرمز بوسیله پهپادهای کاملا بومی رصد و رهگیری کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا تنگسیری چهارشنبه در مراسم الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه از رهگیری ناوگروه هواپیمابر آمریکایی با پهپادهای بومی سپاه خبر داد و اظهار داشت: در این رهگیری، ناو هواپیمابر نیمیتز به همراه ناوهای اسکورت کننده شامل دو فروند ناوشکن ۱۱۴ و ۱۰۴، رزم ناوهای ۵۸ و ۵۹، دو ناوچه گشتی ۹ و ۱۲ و یک فروند شناور گارد ساحلی ۱۳۳۳ ارتش تروریستی آمریکا، قبل از ورود به تنگه هرمز و خلیج فارس شناسایی شدند.

وی افزود: همه مأموریت‌های نیروی دریایی سپاه زیر پوشش پهپادهای بومی ایرانی قرار خواهد گرفت و این الحاق امروز که شامل ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد بومی به نیروی دریایی سپاه بود، توان ویژه‌ای به نیروی دریایی سپاه در تلفیق مأموریت‌های دریایی و هوایی خواهد داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین عنوان کرد: رصد و پایش همه تحرکات دریایی در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با این پهپادها امکان پذیر خواهد بود و بر وسعت توان ما در این زمینه نیز به میزان بسیار زیادی می‌افزاید.

کد خبر 5031273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
      3 0
      تحرکات ناوهای هواپیمابر آمریکا تحریک آمیز است، ما نیز باید امکاناتی داشته باشیم برای عمل متقابل، ساختن ناو هواپیمابر که با سوخت هسته‌ای کار کند و ارسال آن به نزدیکی آب ها سرزمینی آمریکا پاسخ مناسب است
      • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
        1 0
        خودشون به این ناوها میگن جنازه متحرک چون بسیار آسیب پذیره، همینه که آمریکاییها از رویارویی با ایران حذر میکنند اوباما در یکی از مصاحبه هاش صراحتا از تونایی ایران در غرق کردن کشتی های جنگیشون گفته.
    • علی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
      2 1
      اگر همبستگی و اتحاد میان ما و کشورها حوزه خلیج فارس باشد با یاری یکدیگر امنیت خلیج فارس را تامین میکنیم و به این کشورها تسلیحات نظامی میفروشیم تا آمریکا و هر نیروی فرامنطقه نتواند به منطقه ما بیاید
    • علی IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
      3 0
      برای افزایش قدرت بازدارندگی و مقابله با تحرکات نیروهای آمریکایی با ارسال انواع ماهواره های جاسوسی میتوانیم تمامی تحرکات آمریکا در همه نقاط جهان را رصد کنیم. نیروی هوایی را هم باید بیشتر تجهیز کنیم