۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۶

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران:

۵۵ درصد پرونده‌های کشور در کمیسیون پزشکی استان تهران رسیدگی میشود

۵۵ درصد پرونده‌های کشور در کمیسیون پزشکی استان تهران رسیدگی میشود

قرچک- مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: ۵۵ درصد پرونده‌های کشور در کمیسیون پزشکی استان تهران رسیدگی میشود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فروزش بعد از ظهر چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات پزشکی قانونی قرچک که با حضور بهمن خطیبی، فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار داشت: وظیفه پزشکی قانونی بسیار حساس بوده و نقش این اداره در حفظ امنیت بسیار تأثیرگذار و مهم است اما با همه این موارد این مجموعه جز مظلوم‌ترین دستگاه‌ها محسوب شده و متأسفانه در ردیف آخر تخصیص اعتبارات قرار می‌گیرد.

فروزش با بیان اینکه به طور متوسط سالیانه در استان تهران ۲۴۰ هزار پرونده در پزشکی قانونی بررسی می‌شود گفت: ۵۵ درصد کل پرونده‌های کشور در کمیسیون پزشکی استان تهران رسیدگی می‌شود. ضرورت اختصاص ویژه امکانات و اعتبارات به پزشکی قانونی استان تهران| بررسی سالیانه ۲۴۰ هزار پرونده

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به اینکه در شهرستان قرچک با وجود حمایت‌های فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی، این اداره به لحاظ تجهیزات سخت افزاری دارای مشکلاتی است افزود: درخواست داریم همچون گذشته برای رفع مشکلات این اداره که جز الزامات اساسی هر منطقه است اهتمام کافی وجود داشته باشد.

وی عنوان داشت: ۱۴۳ پزشک در کل استان تهران مشغول خدمات رسانی در پزشکی قانونی هستند که با این حجم پرونده‌ها و حساسیت وظایف و با احتساب ساعات حضور پزشکان در محل خدمت، اقدامی بزرگ است و می‌توان گفت به عنوان خادم واقعی مردم بدون هیچ چشمداشت و تبلیغ در خدمت نظام و مردم هستند.

فروزش اظهار داشت: ۵۵ درصد کل پرونده‌های کشور در کمیسیون پزشکی استان تهران رسیدگی می‌شود و این حجم کار پزشکی قانونی استان تهران را بالا برده و ایجاب می‌کند نیروی مجرب برای رسیدگی به این پرونده‌ها وجود داشته باشد.

کد خبر 5031389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha