۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۹:۳۱

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

انضباط تشکیلاتی دستیابی به اهداف را تسهیل می‌کند

انضباط تشکیلاتی دستیابی به اهداف را تسهیل می‌کند

قزوین - رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه باید شاهد یک انضباط تشکیلاتی در مجموعه ائمه جمعه باشیم عنوان کرد: با ایجاد این انضباط، دستیابی به اهداف بزرگ راحت‌تر محقق می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این جلسه با بیان اینکه نهاد امامت جمعه در خوشنامی و اثرگذاری نهادی سربلند در کشور است، اظهار کرد: تحرکات اجتماعی و فعالیت‌های ائمه جمعه از این نهاد مجموعه‌ای خوشنام ساخته است.

وی افزود: هرچند کرونا در برهه‌ای باعث تعطیلی نمازهای جمعه شد اما پس از بازگشایی در برخی مناطق شاهد حضور خوب و رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم بودیم و این امر بسیار افتخار آمیز است.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری اضافه کرد: روند حرکتی ائمه جمعه رو به رشد است و ان شالله با ادامه این روند شاهد ارتقای سطح ائمه جمعه و فعالیت‌های آنان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه باید شاهد یک انضباط تشکیلاتی در مجموعه ائمه جمعه باشیم عنوان کرد: با ایجاد این انضباط تشکیلاتی، دستیابی به اهداف بزرگ راحت‌تر خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: ظرفیتی که در نهاد نماز جمعه قرار دارد یک ظرفیت بی بدیل است و نمی‌توان آن را با هیچ چیز دیگری مقایسه کرد.

آیت‌الله عابدینی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت برگزاری جلسات ماهانه ائمه جمعه عنوان کرد: این جلسات به صورت مرتب و با حضور حداکثری ائمه جمعه برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: تحلیل مسائل سیاسی روز استان و کشور و حتی منطقه و گفتگو در رابطه با مسائل جاری از مهمترین مباحثی است که در این جلسات مطرح می‌شود.

کد خبر 5031586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha