۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷

روزانه؛

۳۵ هزار تردد در راه های ارتباطی شهرستان خانمیرزا انجام می شود

۳۵ هزار تردد در راه های ارتباطی شهرستان خانمیرزا انجام می شود

شهرکرد- فرماندار شهرستان خانمیرزا گفت: ۳۵ هزار تردد در راه های ارتباطی شهرستان خانمیرزا روزانه انجام می شود.

یوسف مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پایه اساس اشتغال و معیشت مردم استان و شهرستان خانمیرزا کشاورزی است، اظهار داشت: تنها راه توسعه بخش کشاورزی در استان ایجاد شهرک‌های کشاورزی است و شهرستان خانمیرزا با داشتن ظرفیت بی نظیر در بخش کشاورزی می‌تواند به عنوان الگو و پایلوت، زمینه ایجاد این شهرک‌ها را فراهم کند.

وی افزود: شهرستان خانمیرزا با این همه ظرفیت، عقب ماندگی زیادی دارد با وجود مردم پرتلاش، جوانان با انگیزه که سرمایه با ارزشی برای این شهرستان است و با بهره گیری از این سرمایه، انقلابی در توسعه این شهرستان اتفاق بیافتد.

مرادی با اشاره به اینکه شهرستان خانمیرزا گلوگاه ترانزینی استان است، افزود: روزانه حدود ۳۵ هزار تردد در راه‌های ارتباطی این شهرستان انجام می‌شود که این شهرستان ظرفیت ایجاد بارانداز محصولات کشاورزی در استان را دارد.

فرماندار شهرستان خانمیرزا تقویت تشکل‌ها و تعاونی‌های مردمی در بخش کشاورزی را مهم دانست و بیان کرد: با ایجاد و تقویت تعاونی‌ها، شبکه تولید تا مصرف محصولات توسط مردم اداره می‌شود که این امر مهم منجر به ثبات اقتصادی می‌شود.

مرادی تصریح کرد: با بررسی مطالعات، پژوهش و بازدیدهای میدانی مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان، درصدد هستیم با احداث شهرک‌های کشاورزی در این شهرستان که نقش بسیار مهمی در توسعه پایدار این منطقه دارد از این ظرفیت بهرمند شویم.

کد خبر 5031868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha