۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۲۴

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

بحران آب در گلستان جدی است/ لزوم حمایت از سرمایه های اجتماعی

بحران آب در گلستان جدی است/ لزوم حمایت از سرمایه های اجتماعی

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل آب شرب در استان گفت: اگر مسأله کمبود آب هم اکنون پیگیری نشود در آینده نه چندان دور با بحران روبرو خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی سنگدوینی بعدازظهر پنج شنبه در جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: برای رشد و توسعه استان نیازمند برنامه مدون و جامع بوده تا محرومیت ها به تدریج برطرف شود.

وی با اشاره به بررسی بودجه سال بعد در مجلس، افزود: بهتر است قبل از بسته شدن لایحه بودجه جلسه ای با حضور استاندار و مجمع نمایندگان شکل گرفته و در ان راه های افزایش اعتبارات بررسی شود.

سنگدوینی بیان کرد: راه نجات استان از محرومیت ها، جذب سرمایه گذار بوده و باید در سرعت بخشیدن به صدور مجوزها از بخش خصوصی حمایت کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک ها هم می توانند در رفع مشکلات پای کار آمده و با تسهیل کردن شرایط پردخت وام ها از سرمایه گذاران و مردم حمایت کنند.

وی با اشاره به سرمایه اجتماعی توضیح داد: مردم امروز شرایط سختی را سپری می کنند و باید سرمایه اجتماعی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و مسئولان برای حل مشکلات سریع تر چاره اندیشی کنند.

سنگدوینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل آب شرب در گلستان، ادامه داد: اگر مسأله کمبود آب هم اکنون پیگیری نشود در آینده نه چندان دور با بحران روبرو خواهیم بود.

کد خبر 5032038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha