۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۶

احداث باغ راه سلامت در حاشیه بزرگراه نواب

احداث باغ راه سلامت در حاشیه بزرگراه نواب

با بهره برداری از پروژه کوچک مقیاس باغ راه سلامت در محدوده منطقه ۱۷، ایستگاه مترو بریانک از طریق مسیرهای پیاده و دوچرخه به خیابان شهید غلامرضایی متصل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، گفت: پروژه ی محله محور احداث باغ راه سلامت شامل ایجاد مسیرهای پیاده و دوچرخه در حاشیه بزرگراه شهید نواب(حدفاصل ایستگاه متروی بریانک تا خیابان شهید غلامرضایی) بوده و طول آن به بیش از یک کیلومتر می رسد.

وی، تخریب و جدول کاری را از عمده اقدامات در حال اجرای این پروژه دانست و یادآور شد: اجرای پروژه احداث باغ راه سلامت در راستای تاکیدات مدیران شهری و دستورالعمل شهرداری تهران با رعایت صرفه جویی در منابع مالی و کمترین میزان تخریب در حال انجام است.

غمخوار با اشاره به راهبردهای شهرداری تهران پیرامون اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی، افزود: اجرای پروژه های محله محور در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و تحقق مطالبات آنها تعریف شده و حوزه های ساماندهی، بهسازی و اصلاح پیاده روها و همچنین ایجاد مسیرهای دوچرخه در سطح محلات مناطق شهر تهران را در بر می گیرد. سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در جهت ارتقای کیفیت زندگی شهری، مناسب سازی فضاها و برقراری عدالت در برخورداری از خدمات، ۲۶ پروژه در محدوده مناطق ۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸ در دست اجرا دارد و به زودی در ۵ منطقه دیگر از شهر تهران نیز عملیات اجرای پروژه های محله محور را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 5034925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha