۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۴۹

مدیرکل ارشاد البرز:

رسانه‌ها در راستای امیدآفرینی گام بردارند

رسانه‌ها در راستای امیدآفرینی گام بردارند

کرج - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: رسانه‌ها باید برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در راستای امیدآفرینی گام بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مقدم ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید خبرگزار مهر در استان البرز اظهار کرد: مقام معظم رهبری در تمام فرمایشات خود به امیددهی درباره آینده تأکید دارند، رسانه‌ها در این راستا دو وظیفه دارند، نخستین مورد ایجاد امید در مردم در مقابل هجمه‌هایی که دشمنان علیه کشور دارند که اولویتی اساسی است.

وی با بیان اینکه دومین وظیفه رسانه‌ها در شرایط کنونی مقابله با شیوع کرونا و آگاهی دادن به مردم است، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند برای کنترل این ویروس، نقش اساسی از طریق انجام وظایف اجتماعی خود داشته باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: رسانه‌ها باید رعایت فاصله اجتماعی و ماسک زدن را ترویج کنند تا هرچه زودتر بیماری کرونا ریشه‌کن شود، چراکه به گفته یکی از کارشناسان در صورت ادامه روند کنونی در آبان ماه روزانه ۶۰۰ نفر و در آذرماه روزانه ۹۰۰ نفر فوتی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز در معرض حملات جدی رسانه‌های دشمن در فضای مجازی قرار گرفتیم، بیان کرد: باید اعتراف کنیم که فضای مجازی را رها کرده و در اختیار دشمنان خود قرار دادیم. ترک فضای مجازی به هر دلیلی، حضور دشمنان را فراهم می‌کند.

مقدم با بیان اینکه باید نقش تأثیرگذارتری در فضای مجازی ایفا کنیم: گفت: با احترام به رسانه‌های مکتوب اما به دلیل اینکه سرعت انتقال در فضای مجازی بسیار بالاست و تا وقتی مسئله‌ای در نشریات مکتوب مورد بررسی قرار بگیرد کار از کار گذشته است، نیروهای انقلابی باید در فضای مجازی حضور جدی تری داشته باشند.

کد خبر 5037228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha