۹ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۰۱

امام جمعه قزوین:

رسالت شورای نگهبان سپردن مسئولیت‌ها به اهل آن است

رسالت شورای نگهبان سپردن مسئولیت‌ها به اهل آن است

قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه رسالت شورای نگهبان سپردن مسئولیت‌ها به اهل آن است، گفت: نگاه عزیزان شورای نگهبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تحسین برانگیز بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از همه عزیزانی که برای برگزاری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی تلاش کردند، قدردانی می‌کنیم که نهادهای سیاسی، قضائی، صدا و سیما و رسانه‌ها، نهادهای امنیتی، انتظامی، سپاه، روحانیت و شورای نگهبان از جمله آنها هستند.

وی تصریح کرد: نگاه عزیزان شورای نگهبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تحسین برانگیز بود چرا که مسائل بسیاری در کار این عزیزان دیده می‌شود اما آنها ایمانی رفتار کردند و ان‌شاءالله تلاش‌هایشان مورد قبول خدای متعال قرار گیرد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: فلسفه انتخابات این است که کسانی وارد عرصه خدمت‌رسانی شوند که به کار دین و دنیای مردم بیایند و معیشت مردم، فرهنگ و سعادت مردم را مد نظر قرار داده و گام‌های جدی در این عرصه‌ها بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: کسانی که وارد میدان انتخابات می‌شوند باید در فرهنگ‌سازی، تقویت بنیان‌های ایمانی، اهتمام به گرفتاری‌های معیشتی مردم، امنیت کشور و تعامل با کشورهای دیگر مؤثر باشند و ما وظیفه داریم تلاش کنیم تا اتفاق خوبی در عرصه انتخابات بیفتد.

وی یادآور شد: خداوند دستور داده است که امانت‌ها را به اهلش بسپاریم و این مهم نشان دهنده اهمیت موضوع است و تلاش کنیم تا این امانت‌داری را به درستی انجام دهیم که همه اقشار جامعه در تحقق این معنا مؤثر هستند.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: کسانی که قوم‌گرایی، قبیله‌گرایی، باندبازی، سیاست‌بازی نه سیاست‌مداری و رفیق‌بازی را مبنا قرار می‌دهند مشخص است که لیاقت و شایستگی عرصه انتخابات را ندارند و باید مراقب این آسیب‌ها و آفت‌ها باشیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: قرآن بیان کرد کسانی که دوستی‌ها و رفاقت‌هایشان مبنای قرآنی و تقوایی ندارد، در قیامت دشمن یکدیگر می‌شوند و آرزو می‌کنند ای کاش به جای آنکه از غیر خدا تبعیت و پیروی می‌کردند، پیرو رسول خدا (ص) بودند.

کد خبر 5037385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha