۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۹:۵۴

در جمع خبرنگاران؛

برنامه های هفته کودک در استان گیلان تشریح شد

برنامه های هفته کودک در استان گیلان تشریح شد

رشت- مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان گفت: ویژه‌ برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک امسال با شعار «آینده را باید ساخت» در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار ضیایی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن هفته کودک و با بیان اینکه برنامه‌های این هفته با رنگ و بوی عاشورایی اجرا خواهد شد، اظهار کرد: از بسترهای فضای مجازی برای اجرای این برنامه‌ها استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته کودک امسال با اربعین حسینی تقارن دارد، افزود: بر همین اساس به موضوعات عاشورایی توجه ویژه انجام شده و رعایت دستور العمل های بهداشتی و پرهیز از ایجاد اجتماع در دستور کار قرار دارد.

ضیایی در ادامه با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با هدف تبیین جایگاه و حقوق کودک برای افراد جامعه اجرا می‌شود، گفت: گشایش نگارخانه «آفرینش» در اداره کل کانون استان گیلان یکی از ویژه برنامه‌ها است.

وی اهدای بسته‌های فرهنگی به کودکان مناطق کم برخوردار، شرکت اعضای کانون در برنامه‌ی رادیویی «شهر به شهر»، تجهیز کتابخانه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون در قالب طرح «تمیم» و همکاری با شهرداری و سازمان فرهنگی‌اجتماعی ورزشی شهرداری رشت، برای معرفی مرکز استان گیلان به‌عنوان شهر دوستدار کودک بخش دیگری از برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان در ادامه انتشار فراخوان «سپید بالان» با محوریت طراحی تمبر را یکی دیگر از برنامه‌های این هفته عنوان و تصریح کرد: تجلیل از کودکان، نمایش فیلم، تئاتر و نمایش نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سایت فروش اینترنتی تولیدات کانون پرورش فکری استان گیلان در این هفته، گفت: این محصولات طی هفته ملی کودک با ۲۵ درصد تخفیف به دوست داران کتاب و محصولات فرهنگی عرضه خواهد شد.

کد خبر 5037572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha