۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸

فرماندار کرج اعلام کرد؛

اجرای محدودیت‌های پیک سوم کرونا در کرج از هفته آینده

اجرای محدودیت‌های پیک سوم کرونا در کرج از هفته آینده

کرج - فرماندار شهرستان کرج گفت: هفته آینده تصمیمات ستاد کرونای استان و نحوه اجرای محدودیت‌های جدید در کرج اعمال خواهد شد.

غفور قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط اضطرار کرونا در کرج اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا از هفته آینده شاهد اجرای محدودیت‌هایی در فعالیت صنوف و برخی مشاغل پرخطر شهرستان کرج خواهیم بود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شد که کرونا در موج سوم شدت بیشتری داشته باشد و در روزهای اخیر نیز شاهد سرریز شدن بیماران به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی بوده‌ایم.

فرماندار شهرستان کرج با بیان اینکه مردم نسبت به دو مرحله اول رعایت ضوابط بهداشتی را جدی نگرفته‌اند و همین امر موجب افزایش آمار مرگ و میرهای ناشی از کرونا شده است، متذکر شد: با اعمال محدودیت‌های کرونایی در فصل پاییز امیدواریم که شاهد سیر نزولی آمار بیماری باشیم.

کد خبر 5037668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید محمد موسوی زاده IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
      2 0
      آقای فرماندار مردم کرونا را جدی گرفته اند اما توان هزینه های بهداشتی برایشان حتی تهیه ماسک و ضدعفونی کمر شکن است لطفا بی تدبیری و عدم رسیدگی مقامات را تذکر دهید نه اینکه مردم را مقصر جلوه دهید
    • مهم نیس IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
      2 0
      ایکاش شهر ماهم دروازه داشت
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
      1 1
      آقای فرماندار محترم شهرستان فردیس و کرج استان البرز اگر مردم بیچاره این شهرستانها براتون ارزش دارند دستور بدید پیتزا فروشی و بگیر و ببرها تعطیل کنند ، عامل اصلی مریضی کرونا هستند
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
      0 0
      وضعیت معیشتی مردم و اقتصاد رو روبراه کنید تا مردم دغدغه نون شب نداشته باشن خودشون میشینن تو خونه