۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۶

عضو شورای اسلامی شهر کرج:

پروژه زیرگذر جمهوری دردی از ترافیک کرج درمان نمی‌کند

پروژه زیرگذر جمهوری دردی از ترافیک کرج درمان نمی‌کند

کرج - عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: پروژه بلوار جمهوری اگر به زیرگذر تبدیل شود مشکل ترافیک شهر را حل نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا دشتگرد عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: طی چند روز گذشته به خاطر پروژه زیرگذر جمهوری اسلامی کرج پیام‌های مختلفی دریافت کردیم و مورد ناملایمتی قرار گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام‌شده مشاور طرح تفضیلی هنوز ثبت نشده و تنها در حد پیشنهاد است، خطاب به شهردار کرج بیان کرد: هنوز مشاوری برای پروژه زیرگذر جمهوری در نظر گرفته نشده و طرحی که اجرا می‌شود قدیمی بوده و منقضی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه پروژه بلوار جمهوری اگر به زیرگذر تبدیل شود مشکل ترافیک شهر را حل نمی‌کند، تصریح کرد: با تحقق این امر تنها اتفاقی که می‌افتد این است که کل ترافیک به بلوار مؤذن رجایی شهر انتقال داده می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از متخصصین ترافیک که جزو مهندسان کاربلد هستند در جلسه فردا دعوت شود تا موضوع مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد، مطرح کرد: همیشه در کارهای بزرگ حرف و حدیث وجود دارد و امیدواریم این موضوعات درباره پروژه بلوار جمهوری صحت نداشته باشد.

پروژه زیرگذر جمهوری نباید به هر شیوه‌ای اجرایی شود

دشتگرد با بیان اینکه امیدواریم زیرگذر جمهوری اسلامی واقعاً بتواند مشکل ترافیکی را حل کند، اظهار کرد: البته این پروژه نباید به هر شیوه‌ای اجرایی شود، چراکه با روش فعلی طرح‌های بلوار ماهان که هزینه‌های گزافی در آنها شده است از بین می‌روند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه بیش از یک سال است که در خصوص بند ۲۰ ساماندهی مشاغل مزاحم صحبت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز برخی مناطق کارشناس ندارند و در واقع دو کارشناس متخصص برای شغل به این سادگی وجود ندارد.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه چگونه یک کارشناس ساده می‌خواهد نقشه‌ای را برای ساماندهی مشاغل مزاحم جانمایی کند، تصریح کرد: شهرداری نیروهای زیادی دارد اما کارشناسان امر در این باره ورود نمی‌کنند، سوال اینجاست که پس از شهرداری بابت چه کاری حقوق می‌گیرند؟

مکانیکی‌های منطقه ۸ و ۱۰ عامل افزایش ترافیک

وی با اشاره به اینکه به سرعت باید کارشناسان بند ۲۰ به مناطق ۸ و ۱۰ کرج اعزام شوند، گفت: در این دو منطقه، مشاغل مزاحم بیداد می‌کنند و در واقع به حیاطی برای مکانیکی‌ها تبدیل شده است، این امر به افزایش ترافیک نیز دامن زده است.

دشتگرد با بیان اینکه هنوز افراد درباره آئین‌نامه بند ۲۰ اطلاعاتی ندارند، متذکر شد: متأسفانه کارشناس بدون مطالعه آئین‌نامه و مانند کاری که مسئول سد معبر انجام می‌داد به همان شیوه عمل می‌کند.

کد خبر 5045685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسینی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      1 0
      پروژه زیر گدر میدان جمهوری کرج مگر قبل از تصویب مطالعه و کارشناسی نشده بود که حالا پس از ورود به فاز اجرایی این چنین به آن انتقاد می شود