۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲

رضازاده خبر داد

لزوم ثبت اطلاعات دانشجویان تحت پوشش بهزیستی در سامانه دانشجویی

لزوم ثبت اطلاعات دانشجویان تحت پوشش بهزیستی در سامانه دانشجویی

رییس مرکز فناوری اطلاعات،ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور از ایجاد سامانه دانشجویی در این سازمان خبر داد و از دانشجویان تحت پوشش بهزیستی خواست اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید رضا زاده رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران در فضای مجازی در خصوص چگونگی ورود اطلاعات در سامانه دانشجویی جهت واریز هزینه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش بهزیستی کشور توضیحاتی ارائه داد.

وی گفت: امسال با آغاز سال تحصیلی سازمان بهزیستی برای ساماندهی حمایت مالی از دانشجویان تحت پوشش، شیوه نامه‌ای را به استان ها ابلاغ کرده است و توضیح داده شده است که افرادی که مشمول دریافت حمایت های مالی هستند چه کسانی هستند و به چه میزان می توانند از این حمایت های مالی استفاده کنند.

رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی بیان کرد: در همین راستا سامانه دانشجویی برای دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده است و در خواست می شود از دانشجویان تحت پوشش چه کسانی که در سال های قبل وارد دانشگاه شدند و از طریق واحدهای استانی حمایت های مالی به آنها و یا واحدهای دانشگاهی پرداخت می شده و چه افرادی که امسال ان شالله قبول می شوند وارد دانشگاه می شوند به سامانه مراجعه کنند و اطلاعات لازم را بعد از اینکه کد ورود را پیدا می کنند، وارد کنند.

رضا زاده گفت: افراد حتماً باید موبایلی که متعلق به خودشان است وارد سامانه شوند و اطلاعات مربوط به قبولی دانشگاه و نوع دانشگاه را وارد کنند. بعد از آن هم هر ترم باید اطلاعات ترمی را وارد کنند تا ما بتوانیم هزینه را برای آنها پرداخت کنیم

وی بیان کرد: قانونا موظف هستیم به معلولان که برای هفت دهک پایین هستند و معلولیت متوسط، شدید و خیلی شدید دارند، فرزندان شبه خانواده، امداد بگیر و فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل هم مشمول دریافت صد در صد این شهریه می شوند که البته باید قبل از سن ۱۶ سالگی در بهزیستی پذیرش شده باشند. در صورتیکه ما بودجه داشته باشیم طبق روال قبل، برای دو گروه دیگر هم کمک هزینه را خواهیم داشت یکی زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها و فرزندانی که سرپرستشان معلول شدید یا خیلی شدید باشد نیز این کمک هزینه پرداخت می شود. برای موارد خیلی استثنایی که ممکن است برخی این شرایط را افراد نداشته باشند اما متقاضی دریافت کمک هزینه باشند نیز کمیته‌ای هست در ستاد سازمان که موارد را بررسی می کند و ترتیب اثر می دهد.

رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی در پایان گفت: مثل سنوات قبل به دانشجویانی که در دانشگاه دولتی بر اساس بودجه کمک هزینه تشویقی پرداخت خواهد شد پس همه دانشجویان باید در این سامانه ثبت اطلاعات را انجام دهند. آدرس این سامانه http://students.behzisti.net/ است.

کد خبر 5046205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha