۵ آبان ۱۳۹۹، ۶:۵۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام:

طرح آمران سلامت در استان ایلام اجرا می شود

 طرح آمران سلامت در استان ایلام اجرا می شود

ایلام- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اجرای طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشور در استان ایلام خبر داد.

علی اصغر علی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح آمران سلامت در سراسر استان خبر داد و افزود: شیوع ویروس کرونا به یکی از بزرگترین دغدغه‌های حال حاضر کشور و استان تبدیل شده و شاهد وضعیت قرمز در استان هستیم.

وی عنوان کرد: در راستای لبیک به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تلاش مضاعف، ابتکارات جدید و بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای کنترل ویروس کرونا، طرح آمران سلامت با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب پذیر جامعه در مواجهه با کرونا و همچنین توسعه آموزش‌های همگانی به اجرا در خواهد آمد.

علی اکبری تشریح کرد: طرح ‎آمران سلامت از پنجم تا پانزدهم آبان‌ماه با هدف دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مشارکت جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: در این طرح اعضای جوانان و داوطلبان بشردوست جمعیت هلال احمر در قالب تیم‌های سحاب و سحر به ویژه در اماکن پرتردد به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

وی همچنین افزود: راهنمایی لسانی به افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، توصیه به حفظ فاصله اجتماعی و امر به رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شان و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه از اهم وظایف آمران سلامت است.

کد خبر 5056118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha