۵ آبان ۱۳۹۹، ۹:۳۵

فرمانده انتظامی بهارستان خبر داد؛

کشف ۲ تن مواد اولیه پلاستیک و ۹ تن چوب قاچاق در بهارستان

 کشف ۲ تن مواد اولیه پلاستیک و ۹ تن چوب قاچاق در بهارستان

بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از کشف ۲ تن مواد اولیه پلاستیک و ۹ تن چوب قاچاق طی یک ماه اخیر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرامرز رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص میزان کشفیات نیروی انتظامی بهارستان طی یک ماهه اخیر اظهار داشت: در یک ماه گذشته با تلاش شبانه روزی همکاران نیروی انتظامی کشفیات خوبی در سطح شهرستان انجام شده است.

رضایی افزود: میزان ۲ هزار و ۱۵۰ کیلوگرم مواد اولیه تولید پلاستیک و ۹ تن چوب قاچاق توسط همکاران نیروی انتظامی بهارستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی بهارستان در ادامه بیان داشت: ۹۰۰ کیلوگرم تنباکو، ۴ هزار نخ سیگار قاچاق، ۴ دستگاه ماینر و ۷۹۶ فیلتر خودرو سنگین، ۵۰ عدد لامپ تزئینی، و یک دستگاه چاپ بنر از جمله کشفیاتی بود که توسط این نیرو کشف و پرونده آنها به مراجع قضائی ارسال شده است‌.

وی با اشاره به اینکه همکاران نیروی انتظامی همواره در خدمت مردم هستند و با هرگونه مورد قاچاق با قاطعیت برخورد می‌کنند گفت: از همه مردم عزیز نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده و یا اطلاع داشتن از جنس قاچاق در اماکن مختلف نیروی انتظامی را در جریان بگذارند تا نسبت به آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

کد خبر 5056235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha