۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۲۸

بررسی رام و بایوس بازی‌های نوستالژیک Rom Download

بررسی رام و بایوس بازی‌های نوستالژیک Rom Download

کنسول های بازی همیشه در ایران محبوبیت زیادی داشته و بازی های خاطره انگیزی چون ماریو، خانه سازی، سونیک و… همیشه حس نوستالژی را برای ما داشته است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کنسول‌های بازی همیشه در ایران محبوبیت زیادی داشته است. کنسول‌های قدیمی مثل آتاری، سگا، پلی استیشن ۱ و … از جمله پرطرفدارترین کنسول‌های بازی در گذشته بین ایرانی‌ها به شمار می‌رفت. بازی‌های خاطره انگیزی چون ماریو، خانه سازی، سونیک و… همیشه حس نوستالژی را برای ما داشته است.

رفته رفته و با پیشرفت تکنولوژی گرافیک و سبک طراحی بازی‌های تغییر کرد و شاهد انقلابی در صنعت بازی سازی و کنسول بودیم. اما شاید هنوز دوست داشته باشید بازی‌های قدیمی را تجربه کنید. برای این کار کافی است یکی از امولاتور های کنسول مورد نظر را روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب و Rom بازی مختص آن امولاتور را دانلود کنید.

از جمله معروف ترین ایمولاتور ها برای اجرای رام بازی‌های قدیمی میشه به PSX Bios (شبیه ساز پلی استیشن ۱) و PCSX۲ Bios (شبیه ساز پلی اسیتشن ۲) اشاره کرد که به راحتی با نصب این دو شبیه ساز می‌توانید تمامی بازی‌های این دو کنسول را اجرا کنید.

بررسی بازی Pokemon Emerald Version Rom

Pokemon Emerald Version یک بازی ویدئویی نقش آفرینی می‌باشد که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این بازی توسط استودیو Game Freak ساخته شده و توسط کمپانی Pokémon و Nintendo برای Game Boy Advance منتشر شده است.

گیم پلی روان و جذاب بازی به سرعت Pokemon Emerald Version را تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی‌های سری پوکمن کرد. در این سری شما در نقش یک فرمانده هستید و باید مکان‌های مختلفی را از طریق سازماندهی نیروهای خود فتح کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5060579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha