۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۳۱

نگاه انتقادی به نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در «به اضافه مستند»

نگاه انتقادی به نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در «به اضافه مستند»

برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» اولین مستند خارجی خود با نام «آمریکای هیلاری» را نمایش داده و به پخش بین‌المللی مستندهای ایرانی می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» به موضوع پخش بین‌المللی فیلم مستند پرداخته و مستند «آمریکای هیلاری» را پخش می‌کند.

دومین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «آمریکای هیلاری» به کارگردانی دینش دسوزا از شبکه مستند پخش خواهد شد.

مستند «آمریکای هیلاری» نگاهی انتقادی به هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا دارد. این مستند در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است.

در این قسمت و پس از پخش مستند، نشست کارشناسی برنامه با حضور الهه نوبخت، پخش‌کننده بین‌المللی فیلم مستند و محسن برمهانی، مستندساز با موضوع «توزیع و پخش بین‌المللی مستند در فضای مجازی» برگزار خواهد شد. این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» روز سه‌شنبه ۱۳ آبان ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۱۴ آبان ساعت ۹ و جمعه ۱۶ آبان ساعت ۱۴ است.

«به اضافه مستند» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با دکوری جدید و آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

کد خبر 5062454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha