۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۴۱

استاندار کرمانشاه:

بیمارستان اسلام‌آبادغرب به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

بیمارستان اسلام‌آبادغرب به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از بهره‌برداری از بیمارستان اسلام آباد غرب در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند صبح امروز در حاشیه افتتاح ۶۶ پروژه ره سلامت که با حضور وزیر بهداشت در استانداری کرمانشاه انجام گرفت، از بهره‌برداری بیمارستان شهرستان اسلام آباد غرب تا کمتر از ۲۰ روز آینده خبر داد و گفت: اختلافات جزئی بین دستگاه علوم پزشکی و وزارت راه و شهرسازی جهت تکمیل این بیمارستان وجود داشت که به زودی حل خواهد شد.

وی با اشاره به سالگرد زلزله سال ۹۶ کرمانشاه، اظهار کرد: در این زلزله ۲۲۷ واحد خانه بهداشت در سطح استان تخریب شد که از این تعداد ۲۲۵ واحد ساخته شده و ۲ واحد باقی مانده است.

استاندار کرمانشاه افزود: از ۹ مرکز جامع سلامت هفت مرکز، از چهار مرکز فوریت‌های پزشکی سه مرکز و از هفت بیمارستان پنج بیمارستان تخریب شده بر اثر زلزله در استان ساخته شده و باقی واحدها در دست اقدام است.

وی گفت: شهرستان دالاهو تنها شهرستان فاقد بیمارستان است که از اعتبارات زلزله برای ساخت یک واحد بیمارستان در این شهرستان اختصاص یافته است.

بازوند به بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی اشاره کرد و گفت: این بیمارستان قبل از وقوع زلزله تکمیل نشده بود و هنوز نیز منتظر تأمین اعتبارات مورد نیاز است.

وی ادامه داد: در شهرستان روانسر نیز یک بیمارستان در حال ساخت است که بهره برداری از آن بیش از پنج سال طول خواهد کشید، لذا باید یک بیمارستان موقت در این شهر ساخته شود.

بازوند از اهدا ۱۳ دستگاه اکسیژن ساز توسط وزیر نفت به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: توافقات خوبی برای دریافت دستگاه‌های بیشتری صورت گرفته است.

کد خبر 5068086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha