۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۹:۰۶

میزبانی رادیو تهران از بانوی بهارستانی نماینده ایلام

میزبانی رادیو تهران از بانوی بهارستانی نماینده ایلام

برنامه «مهربانو» رادیو تهران پنجشنبه این هفته ۲۲ آبان، میزبان سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه جدید «مهربانو» که از رادیو تهران پخش می شود با معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه روی آنتن می رود، این هفته سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی مهمان برنامه است.

زرین کشاورز تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: برنامه «مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که پنجشنبه ها از ساعت ۱۸:۳۰ با معرفی زنان برتر و نمونه در جامعه، میزبان بانوانی است که نه تنها نقش موثری در تحکیم بنیان خانواده دارند بلکه با پذیرفتن مسئولیت های اجتماعی در عرصه های مختلف جایگاهی بس والا و ارزشمند در جامعه یافته اند. 

وی افزود: در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی سارا فلاحی به عنوان نخستین زن ایلامی سنت شکنی کرد به بهارستان راه یافت. سارا فلاحی نماینده ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس و عضو فراکسیون محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی دانش آموخته سیاسی و مدرس علم سیاست در دانشگاه است که فردا پنجشنبه ۲۲ آبان مهمان رادیو تهران می شود.

 در برنامه «مهربانو» این هفته ضمن مرور زندگینامه و فعالیت های این بانوی بهارستانی، نگاهی اجمالی به کارنامه‌ سارا فلاحی و عملکردش در این مدت از نمایندگی او در مجلس شورای اسلامی که با انتقادهای تند و تیزی پیگیر عملکرد مسئولان، اختلاس ها، مطالبات مردم از مسئولان و پرونده آقازاده ها بوده است و ... خواهد شد.

برنامه «مهربانو» هر پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز پخش می شود.

کد خبر 5068753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha