۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴

یاوری خبر داد

امضای تفاهمنامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در حوزه مواد مخدر

امضای تفاهمنامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در حوزه مواد مخدر

معاون کاهش تقاضا ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: با دانشگاه علوم پزشکی ایران تفاهم‌نامه مشترکی را با موضوع همکاری علمی- اجرایی در حوزه کاهش عرضه و تقاضای موادمخدر و روان‌گردان امضا کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مبارزه با موادمخدر و دانشگاه علوم پزشکی ایران تفاهم‌نامه همکاری مشترکی را با موضوع همکاری علمی- اجرایی در حوزه کاهش عرضه و تقاضای موادمخدر و روان‌گردان به مدت سه سال امضا کردند.

امیرحسین یاوری معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران از جمله دانشگاه‌هایی است که توانسته زیرساخت‌های درمانی خوبی را برای خدمت به مردم و کشور ایجاد کند که با امضای این تفاهم‌نامه نیز سعی داریم از ظرفیت خوب این دانشگاه در حوزه اعتیاد و درمان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: در موضوع فارغ‌التحصیلان رشته مطالعات اعتیاد، کارگروهی تشکیل و امتیازاتی برای دانشجویان در نظر گرفته شود تا آنان نسبت به ثبت نام در این رشته اقدام کنند.

معاون کاهش تقاضا ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: علی‌رغم تلاش‌های گسترده، هنوز وضعیت خوبی در بخش درمان اعتیاد در کشور نداریم و درصد ماندگاری بهبودیافتگان مورد رضایت نیست که در این امر نیازمند توجه و بهره‌وری بیشتر از محیط‌های دانشگاهی هستیم.

کد خبر 5068993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha