۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸

رئیس تعاون و رفاه اجتماعی سیریک:

اشتغالزایی۴۰۰ نفری در سیریک/سواحل مکران توسعه می یابد

اشتغالزایی۴۰۰ نفری در سیریک/سواحل مکران توسعه می یابد

سیریک - رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی سیریک گفت: برای ۴۰۰ نفر در سیریک در راستای قابلیت های اشتغالزایی طرح توسعه سواحل مکران، اشتغالزایی شد.

مرضیه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: با توجه به فشار تورمی و گرانی‌های کشور برای ۴۰۰ نفر اشتغال پایدار از شهروندان سیریک با استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی و حذف اشتغال‌های کاذب ایجاد شده است.

محمدی اضافه کرد: اهمیت ایجاد اشتغال در ایجاد ثبات اقتصادی جامعه موضوعی غیر قابل انکار است و توجه هر چه بیشتر به موضوع اشتغال در جامعه می‌تواند منجر به افزایش سطح رفاه عمومی و توسعه همه جانبه در شهرستان باشد.

رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی سیریک گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای بیش از ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در سطح شهرستان سیریک اشتغازایی شده است. این اشتغال زایی در راستای طرح توسعه سواحل مکران بوده است.

محمدی افزود: از آنجائیکه اداره کار در شهرستان سیریک در دو ماه گذشته راه اندازی شده و با توجه به روند توسعه و عمران شهرستان با برنامه ریزی ها و همراهی دستگاه‌های اجرایی شهرستان و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها موجود شهرستان در امر اشتغال در بخش‌های مختلف یقیناً اشتغال زایی شهرستان در ماههای آینده بیشتر خواهد شد.

کد خبر 5070105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha