۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶

حمید سوریان:

سلامت کشتی‌گیران و اعضای تیم‌ها در اولویت لیگ است

سلامت کشتی‌گیران و اعضای تیم‌ها در اولویت لیگ است

نایب رئیس فدراسیون کشتی با توجه به شرایط کنونی و محدودیت های کرونایی به بحث آغاز دور رفت رقابتهای لیگ برتر کشتی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تعطیلی دو هفته‌ای به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور که با نظر ستاد مقابله با کرونا از روز گذشته در استان‌های کشور آغاز شده، بحث آغاز دور برگشت رقابتهای لیگ برتر کشتی را هم با اما و اگر همراه کرده است. در همین راستا حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز نشستی را با متولیان سازمان لیگ برگزار کرد تا بحث از سرگیری پیکارهای لیگ کشتی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

در این نشست نقاط ضعف دور رفت مسابقات لیگ بررسی و شناسایی و همچنین راهکارهایی برای برگزاری هر چه کیفی‌تر پیکارها مطرح شد.

حمید سوریان، نایب رئیس فدراسیون کشتی در این نشست گفت: با وجود اینکه کرونا شرایط خاصی را به وجود آورده بود، اما لیگ امسال در دور رفت با نظم خوبی برگزار شد. همانند دور رفت باید تلاشی صورت بگیرد تا سلامتی ورزشکاران و اعضای تیم‌ها در اولویت اول قرار داشته باشد.

همچنین مسئولان سازمان لیگ کشتی در حاشیه این نشست اقدامات این سازمان بعد از پایان دور رفت و همچنین برنامه‌های ویژه برای برگزاری منظم دور برگشت را تشریح کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام سازمان لیگ کشتی، پیکارهای دور برگشت گروه الف لیگ برتر کشتی فرنگی طی روزهای ۹ و ۱۰ آذر و رقابتهای گروه ب در روزهای ۱۲ و ۱۳ آذر ماه برگزار می‌شود. همچنین مسابقات گروه الف لیگ برتر کشتی آزاد هم روزهای ۱۶ و ۱۷ آذر ماه و پیکارهای گروه ب نیز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر برگزار خواهد شد.

بر این اساس اگر همه چیز طبق برنامه سازمان لیگ پیگیری شود، مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی روز ۲۵ آذر ماه و کشتی آزاد در روز ۲۸ آذر ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5077515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha