۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۴۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران خبر داد؛

تعیین تکلیف ۳۰ کارخانه‌ تملیکی پایتخت برای بازگشت به چرخه تولید

تعیین تکلیف ۳۰ کارخانه‌ تملیکی پایتخت برای بازگشت به چرخه تولید

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از تعیین تکلیف ۳۰ کارخانه‌ تملیکی پایتخت برای بازگشت به چرخه تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت اله عسگری عصر دوشنبه در حاشیه جلسه کمیته اقدام اقتصادی در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی سه دستورجلسه اظهار داشت: یکی از موارد این جلسه تعیین تکلیف تولیدکنندگان حجاب و عفاف در قالب مصوبات شورای حجاب بود، که قرار شد مرکزی برای فروش محصولات حجاب و عفاف به صورت متمرکز در استان تهران با قیمت مناسب، کیفیت عالی و نظارت مستمر ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: یکی از موضوعات مهم ستاد اقتصاد مقاومتی تعیین تکلیف واحدها و کارخانه‌ها تملیکی بانک‌ها است که در این جلسه یکی از بانک‌ها عامل حضور داشته و از ۴۶ واحد تملیکی ۳۰ مورد تعیین تکلیف شده که به چرخه تولید برگردانده می‌شوند.

عسگری بیان داشت: حدود ۳۲۰۰ واحد و زمین در شهرک‌های صنعتی استان در طول ۳۰ سال جهت امر تولید واگذار شده اما هنوز در مرحله سوله، انبار و بلاتکلیف هستند که در طی مدت کوتاه به صورت مستمر پیگیر وضعیت این زمین‌ها هستیم و تا ۲ سال آینده این زمین‌ها تعیین تکلیف می‌شوند.

کد خبر 5079026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha