۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۵

امروز صورت گرفت؛

تجمع اعتراض‌آمیز بیرجندی‌ها در پی ترور شهید فخری زاده

تجمع اعتراض‌آمیز بیرجندی‌ها در پی ترور شهید فخری زاده

بیرجند- جمعی از مردم شهرستان بیرجند در اعتراض به ترور شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای کشور امروز به صورت خودجوش تجمعی اعتراض آمیز برپا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهرستان بیرجند در اعتراض به شهادت شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای کشور صبح امروز یکشنبه نهم آذرماه به صورت خودجوش تجمعی اعتراض آمیز برپا کردند.

مجتبی ذاکریان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی در این تجمع اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید کردند که به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستند ولی برخی تمام مسائل کشور را به مذاکره گره زده‌اند.

وی بیان کرد: اگرمسئولان ما نسبت به خروج آمریکا از برجام واکنش قاطعانه ای از خود نشان می‌دادند دشمن جرأت اجرای مرحله بعد نقش خود یعنی به شهادت رساندن سردار سلیمانی را نمی‌داشت.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پس از ترور سردار سلیمانی آنگونه که باید انتقام سخت از دشمن گرفته نشد، افزود: ما بر ضرورت مطالبه‌گری مردم از مسئولان کشور برای واکنش محکم به عاملان ترور شهید فخری زاده تأکید داریم.

ذاکریان ادامه‌داد: اگر مسئولان کشور، امروز پاسخ قاطعانه‌ای به عاملان ترور ندهند باز هم باید منتظر اینگونه رفتارهای جنایتکارانه دشمن باشیم.

وی با اشاره به اینکه افکار عمومی به هیچ وجه اجازه پایمال شدن خون شهید فخری نژاد را نمی‌دهد، گفت: حرکت‌های مردمی در اعتراض به شهادت شهید هسته‌ای اخیر آتش به اختیار است و ما هیچگاه مصالح و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را با هیچ چیز معامله نمی‌کنیم.

کد خبر 5083483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha