۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۰:۴۲

امام جمعه بوشهر:

بی‌توجهی به جوانان ایرانی و اتکا به دیگر کشورها باعث شکست می‌شود

بی‌توجهی به جوانان ایرانی و اتکا به دیگر کشورها باعث شکست می‌شود

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بی‌توجهی به جوانان ایرانی و اتکا به دیگر کشورها باعث شکست در همه عرصه‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری یکشنبه‌شب در آئین گرامیداشت مقام دانشمند شهید فخری‌زاده که به‌صورت مجازی برگزار شد اظهار داشت: شهید فخری زاده شخصیتی بی‌نظیر در عرصه علمی به‌ویژه علوم هسته‌ای و فناوری‌های نوین پزشکی بود.

وی شهید فخری‌زاده را یک گنجینه جامع علمی، عرفانی توصیف کرد و ادامه داد: شهید فخری‌زاده در تولید فناوری صلح آمیز و مدیریت علوم هسته‌ای دانشمند بزرگی و در اندیشه خودکفایی و مرجعیت علمی برای ایران اسلامی بود.

امام جمعه بوشهر به تلاش‌های شهید فخری‌زاده در زمینه مقابله با کرونا و پیشرفت‌های علمی داخلی اشاره کرد و افزود: پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف دشمن را به ترس واداشته است تا دست به ترور دانشمندان ایرانی بزنند.

وی شهادت شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده را ضایعه‌ای بزرگ دانست و گفت: ماهیت طراحان و مسببان ترور شهید فخری‌زاده باید مشخص شود و برخورد لازم صورت گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه شهادت محسن فخری‌زاده یک تهدید جهانی محسوب می‌شود ادامه داد: باید با عوامل این جنایت برخورد قاطع و خط مقاومت در برابر این جنایت تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه نهادهای مرتبط با اقتدار و حرکت انقلابی باید جلوی زیاده‌خواهی جنایتکاران ایستادگی کنند افزود: بی‌توجهی به جوانان ایرانی و اتکا به دیگر کشورها باعث شکست در همه عرصه‌ها می‌شود.

کد خبر 5083976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha