۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۸

حضور نمایندگان دانشگاه سن پترزبورگ روسیه در دانشگاه صنعتی شریف

حضور نمایندگان دانشگاه سن پترزبورگ روسیه در دانشگاه صنعتی شریف

هیاتی از دانشگاه سن پترزبورگ روسیه با حضور در دانشگاه صنعتی شریف ضمن گفتگو با مسئولین این دانشگاه بر بهبود و ارتقای تعاملات علمی، پژوهشی و فناوری این دو دانشگاه تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، جمعی از نمایندگان و معاونین دانشگاه سن پترزبورگ روسیه روز گذشته از دانشگاه صنعتی شریف بازدید و از نزدیک با فضای آموزشی، علمی و پژوهشی این دانشگاه آشنا شدند.

در ابتدا مهمانان روسی از دفاتر و مراکز مستقر در مجتمع خدمات فناوری دانشگاه، همچنین آزمایشگاه مرکزی بازدید کرده و از نزدیک با فعالیت‌های این مراکز آشنا شدند. سپس با حضور در دانشکده فیزیک از فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه سولار پنل بازدید به‌عمل آوردند. در ادامه برنامه این تیم روسی از امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های پژوهشی در پژوهشکده نانو و همچنین دانشکده مهندسی مواد و آزمایشگاه مواد پیشرفته و نانو نیز بازدید کردند.

هیات روسی پس از تور فناوری در دانشگاه با حضور در دفتر ریاست دانشگاه با دکتر موسوی و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار درباره همکاری‌های دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه‌های کشور روسیه از جمله؛ دانشگاه سن پترزبورگ و دانشگاه پلی تکنیک تامسک در قالب برگزاری دوره‌های مشترک، تبادل دانشجو و استاد و چاپ مقاله مشترک در سال‌های اخیر به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر لزوم بهبود و ارتقای این تعاملات تاکید کردند.

کد خبر 6105880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha