۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۷

معاون استاندار بوشهر:

زیرساخت‌های سلامت در عسلویه تقویت می‌شود/ احداث بیمارستان جدید

زیرساخت‌های سلامت در عسلویه تقویت می‌شود/ احداث بیمارستان جدید

بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از ایجاد بیمارستان جدید در عسلویه خیر داد و گفت: زیرساخت‌های سلامت در عسلویه تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان عسلویه با گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: شهرستان عسلویه دارای موقعیت استراتژیک و راهبردی در سطح ملی و بین‌المللی است که بیش از ۸ پالایشگاه و بالغ بر ۴۱ واحد پتروشیمی میزبانی می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حضور جامعه عظیم کارگری بالغ بر ۶۰ هزار کارگر از نقاط مختلف کشور در این شهرستان مشغول به کار هستند و مهمترین شهرستان از حیث همزیستی همراه با وحدت و همدلی بی‌نظیر بین برادران اهل سنت و شیعه است و از اسکله و بنادر فعال و فرودگاه بین المللی برخوردار است.

وی با تقدیر از زحمات سید علی هاشمی افزود: دولت سیزدهم در شهرستان عسلویه اقدامات ارزشمندی داشته است که در حوزه بهداشت و درمان بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان از ۳۶ تخت به ۶۴ تخت افزایش یافته است و استاندار بوشهر در حال پیگیری جدی برای احداث بیمارستان دیگری در این شهرستان است که امیدواریم به زودی کلنگ زنی آن صورت گیرد.

وی گفت: در حوزه راه نیز اقدامات خوبی انجام شده که تعریض جاده چریف از جمله آنها است و فعال سازی پروژه‌های آب شیرین کن افتتاح و آغاز عملیات اجرایی جدید نیز صورت گرفته است.

پورات با تبریک به سید محمد احمدپور به عنوان فرماندار جدید شهرستان عسلویه افزود: امیدواریم با حضور آقای احمدپور ریل گذاری که آقای هاشمی داشتند توسعه و ادامه یابد و حضور در بین مردم، تعامل با امام جمعه و استفاده از ظرفیت نخبگان، جوانان و پیگیری پروژه‌های نیمه تمام و توسعه محور شهرستان در اولویت خود قرار دهند و با جامعه اهل سنت، شیعه و صنایع مستقر در شهرستان همراهی لازم داشته باشد.

در پایان با حضور اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر و تعدادی از مسئولان استانی و محلی از خدمات سید علی هاشمی فرماندار عسلویه تقدیر و سید محمد احمد پور به عنوان فرماندار جدید عسلویه معرفی شد.

کد خبر 6105882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha