۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۴

فرماندار کبودرآهنگ خبر داد:

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در شهرستان کبودرآهنگ

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در شهرستان کبودرآهنگ

همدان - فرماندار شهرستان کبودرآهنگ گفت: از آغاز محدودیت‌های کرونایی تا کنون دو هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از اصناف در شهرستان کبودرآهنگ انجام و ۱۰ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله مهدوی ظهر دوشنبه در ستاد پیشگیری و کنترل و مقابله با ویروس کرونا افزود: از آغاز محدودیت‌های کرونایی تا کنون دو هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی در شهرستان کبودرآهنگ انجام شده است.

وی گفت: در این بازرسی‌ها به ۱۷۳ واحد صنفی تذکر داده شد و ۱۰ واحد تجاری متخلف پلمب شدند.

حجت اله مهدوی همچنین ادامه داد: در پنج مرکز ایست و بازرسی که در شهرستان کبودرآهنگ وجود دارد از آغاز طرح تاکنون ۶۴ مورد جریمه یک میلیون تومانی و ۲۲۱ مورد جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف اعمال شده است.

وی به طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و افزود: تمام ظرفیت‌های شهرستان کبودرآهنگ در اختیار این طرح قرار گرفته و کمیته‌ها و مسئولان کمیته‌ها باید هر آنچه در ستاد کرونا مصوب می‌شوند را انجام دهند.

فرماندار کبودرآهنگ عنوان کرد: طرح حاج قاسم سلیمانی تا پایان کرونا در کشور ادامه خواهد داشت و مدیران باید این طرح را اجرا کنند و اگر مدیری تخطی کند اول تذکر شفاهی داده می‌شود و بعد برابر قانون رفتار خواهد شد.

وی بیان کرد: برای اجرای طرح شهید سلیمانی در کبودرآهنگ این شهرستان به ۱۸ منطقه و ۱۴۰ محله تقسیم بندی شده که منزل به منزل بیماریابی می‌شود و این طرح در ۳ مرحله مراقبتی، حمایتی و نظارتی با همکاری سپاه، مرکز بهداشت و هلال احمر انجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودرآهنگ نیز در این نشست گفت: از ابتدای اسفند ۹۸ تاکنون سه هزار و ۴۸۳ نفر با علائم حاد تنفسی به مراکز بهداشتی درمانی کبودرآهنگ مراجعه کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۴۲۲ مورد بستری شده و دو هزار و ۶۱ مورد درمان سرپایی بوده‌اند.

علی احمدی افزود: آزمایش کرونایی یک هزار و ۴۲۱ مورد در شهرستان کبودرآهنگ مثبت قطعی بوده که از این تعداد ۵۷۷ مورد بستری و ۸۴۴ مورد نیز سرپایی بوده‌اند و ۴۷ درصد مبتلایان روستایی و ۵۲ درصد مبتلایان شهری بوده‌اند و متأسفانه ۷۷ نفر نیز در این شهرستان بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی بیان کرد: خوشبختانه با اعمال محدودیت‌ها از اول آذر تاکنون روند مبتلایان به کرونا در شهرستان کبودرآهنگ کاهش چشمگیری داشته که امیدواریم مردم با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ما را در یشه کن کردن ویروس منحوس کرونا یاری کنند.

کد خبر 5084649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha