۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۴

استاندار مازندران تاکید کرد

ضرورت احیای تالاب بین المللی میانکاله

 ضرورت احیای تالاب بین المللی میانکاله

ساری- استاندار مازندران با اشاره به به اهمیت میانکاله احیای این تالاب را برای پیشگیری از فراموشی و آسیب وارده به ذخیرگاه ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان شامگاه سه شنبه در جلسه مدیریت حفاظت و احیای تالاب‌های استان با اشاره به اهمیت جهانی تالاب میانکاله اظهار داشت: طی سال‌های گذشته میانکاله تضعیف شده و خسارت‌هایی به آن وارده شده است.

وی با بیان اینکه میانکاله به عنوان یک زیستگاه اهمیت دارد، پایش مستمر و مداوم این ذخیرگاه را الزامی دانست و گفت: برای صیانت و احیای تالاب میانکاله باید هم افزایی و برنامه ریزی شود.

وی بسیج امکانات و تجهیزات بخش خصوصی و محلی را برای صیانت و احیای تالاب میانکاله ضروری برشمرد و گفت: باید از فراموشی و تخریب تالاب و زیستگاه میانکاله با هم افزایی و بسیج امکانات جلوگیری کنیم.

حسین زادگان با بیان اینکه راه‌های رفع مشکلات میانکاله احصاء شده است، گفت: انجام یکسری اقدامات کوتاه مدت و سریع، میان مدت و بلندمدت برای احیای تالاب میانکاله ضروری است.

استاندار مازندران با عنوان اینکه حفاظت بیشتر از تالاب میانکاله مستلزم برنامه ریزی در سطح ملی است، یادآور شد: بهره گیری از ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای نیز به ساماندهی تالاب کمک خواهد کرد.

کد خبر 5085710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha