۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۷:۱۷

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

تصویب استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای «مناطق جنگی»

تصویب استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای «مناطق جنگی»

کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از تصویب استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای «مناطق جنگی» خبر داد.

محمد رشیدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای «مناطق جنگی» روز گذشته در صحن علنی مجلس مطرح و خوشبختانه با رأی بالایی به تصویب رسید.

وی افزود: تصویب این استفساریه نیازمند رأی ۲ سوم نمایندگان مجلس بود که خوشبختانه با پیگیری و تلاش مجمع نمایندگان کرمانشاه و همکاری سایر نمایندگان این استفساریه به تصویب رسید.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دفاع سرسخت نمایندگان کرمانشاه در جلسه هفته گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس از این استفساریه، تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌ها نتیجه داد و این طرح تصویب شد.

وی خاطرنشان کرد: این استفساریه پیش از این بار دیگر در مجلس به تصویب رسیده بود، اما از سوی شورای نگهبان به دلیل عدم رعایت اصل ۷۵ قانون اساسی و بار مالی که تصویب آن به دنبال داشت رد شده بود و امیدواریم این بار با اصلاحاتی که انجام گرفته، این طرح در شورای نگهبان به تصویب برسد.

رشیدی افزود: با تصویب این طرح از سوی شورای نگهبان، بازنشستگان مناطق جنگی هم از همان مزایای شاغلین این مناطق برخوردار می‌شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سختی‌ها و آسیب‌های جنگ برای همین بازنشستگان بوده است و اگر این استفساریه تصویب نشود به دور از عدالت است.

وی گفت: در صورت تصویب از سوی شورای نگهبان، بازنشستگان برخی شهرستان‌های استان که جز مناطق جنگی دسته بندی شده‌اند از جمله کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین و.. از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

کد خبر 5085834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      2 0
      خواهشا به دنبال اجرایی شدن این طرح برای مستمری بگیران تامین اجتماعی که حقوقی معادل 2 میلیون و 200 هزار تومان در ماه دریافت می کنند هم باشید این بندگان خدا الان با سن و سال های بالای 68 سال دیگر کمرشان با این وضع اقتصادی راست نمی شود بخاطر خدا مفایسه ای بکنید و ببینید بازنشستگان کشوری و لشکری
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      3 0
      که در ماه 6 ذمیایون دریافت میکنند باید بازهم حقوقشان اضافه شود و مستمری بگیر تامین اجتماعی از این طرح مستثنا باشد آیا گلوله و بمب در زمان جنگ تنها برای بازنشستگان کشوری و لشکری بوده است و الان تامین اجتماعی مستثنی است از خبرنگار محترم مهر میخواهم این امر را پیگیری و اطلاع رسانی کنند
    • رستمی IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      0 0
      اقایان نماینده مگر پاوه چند بار بمباران شد مگر عملیات والفجر10 چند شهید تقدیم انقلاب کردترا به خدا شما هم خبر دارید وزحمت می کشی همه مناطق را شامل شود