۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۹:۴۸

فرماندار زابل:

وضعیت قرمز کرونا در زابل تهدیدی برای کل منطقه سیستان است

وضعیت قرمز کرونا در زابل تهدیدی برای کل منطقه سیستان است

زابل - فرماندار زابل گفت: وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان زابل همچنان قرمز بوده و این‌ یک‌ تهدید برای کل منطقه سیستان است.

غلامرضا گنجی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: وضعیت شهرستان زابل از نظر شیوع کرونا همچنان قرمز است و اگر مردم به نکات بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی بی‌توجهی کنند این وضعیت تهدیدی برای کل منطقه سیستان خواهد بود.

وی گفت: در هفته گذشته بازار زابل و مکان‌هایی که تجمعات در آن صورت می‌گرفت تعطیل شد و نظارت و مقابله با تجمعات احتمالی به صورت جدی و شبانه روز ادامه داشت که این محدودیت‌ها به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید شده است.

فرماندار زابل با تاکید اینکه سلامت مردم شوخی بردار نیست، تصریح کرد: تمامی مراسمات عروسی و یا ترحیم و دیگر مناسبت‌ها که موجب تجمع افراد می‌شود لغو و با متخلفین برخورد جدی انجا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رفت و آمد هایی که از دیگر شهرستان‌های منطقه سیستان به شهر زابل انجام می‌شود نیز موجب قرمز ماندن کرونا در این شهرستان شده است، افزود: مقابله و شکست ویروس منحوس کرونا نظارت و رعایت همگانی مردم و مسئولین دیگر شهرستان‌های منطقه سیستان را می‌طلبد تا ان شاءالله در این هفته از وضعیت قرمز خارج شده و بتوانیم اوضاع کرونا را در کل منطقه سیستان به ویژه شهرستان زابل کنترل کنیم.

گنجی ادامه داد: آمار مرگ و میر بر اثر کرونا تاکنون در منطقه سیستان از مرز ۲۰۰ نفر گذشته است لذا از مردم شریف سیستان و رسانه‌ها می‌خواهیم کلیه تخلفات را در این زمینه را به ما گزارش دهند تا شاهد کم شدن آمار کرونا در منطقه باشیم.

کد خبر 5087850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
      0 0
      سلام اگر زابل قرمز هست چرا مدارس اول ودوم باز هست لطفا پیگیری شود