۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۷

رئیس اداره بهزیستی لامرد خبر داد:

آغاز عملیات ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی لامرد

آغاز عملیات ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی لامرد

لامرد-رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد از ساخت ۱۰ خانه برای مددجویان تحت پوشش این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه کاظم زاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: عملیات ساخت ۹ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای افراد معلولیت و یک واحد مسکونی برای زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی لامرد آغاز شد که ۵ خانه در بخش چاهورز، ۴ خانه در بخش علامرودشت و یک خانه در بخش مرکزی لامرد قرار دارد.

رئیس بهزیستی لامرد با اشاره به اجرای تفاهم‌نامه «سازمان بهزیستی کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)» جهت ساخت مسکن مددجویان بهزیستی، اظهار کرد: تعدادی از این مددجویان بهزیستی لامرد در منزل فرسوده، قدیمی و ناایمن سکونت داشتند که قابل زندگی نبود و دیگر مددجویان نیز مستأجر بوده که به زودی صاحب خانه ایمن و مقاوم خواهند شد.

وی افزود: متراژ واحدهای مسکونی برای خانواده‌های دارای افراد معلول حدود ۶۰ مترمربع و برای زنان سرپرست خانوار حدود ۵۰ مترمربع است که ۷۵ درصد هزینه ساخت هر مترمربع توسط سازمان بهزیستی کشور و در قالب کمک بلاعوض از محل اعتبارات هدفمندسازی یارانه‌ها و دیگر منابع اعتباری بهزیستی و ۲۵ درصد باقیمانده توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تأمین می‌شود.

کاظم زاده اضافه کرد: بهزیستی لامرد در اجرای تفاهم نامه بهزیستی کشور با دو نهاد دیگر شامل بنیاد مسکن و قرار سازندگی خاتم الانبیا (ص) توانست بیشترین آمار برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان در استان فارس را به خود اختصاص دهد.

رئیس بهزیستی لامرد ادامه داد: صفر تا صد کار طراحی تا ساخت کامل این تعداد واحد مسکونی توسط سه نهاد بهزیستی، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام می‌شود و مددجو مسئولیتی در روند ساخت برعهده ندارد.

کد خبر 5089990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha