۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۱۹

وزارت فرهنگ و ارشاد و استانداری قزوین تفاهم‌نامه امضا کردند

وزارت فرهنگ و ارشاد و استانداری قزوین تفاهم‌نامه امضا کردند

قزوین – با حضور وزیر ارشاد و استاندار قزوین تفاهم نامه همکاری میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری قزوین به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار مهر با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هدایت‌اله جمالی پور تفاهم نامه همکاری میان این دو مجموعه به امضا رسید.

سید عباس صالحی پیش از امضا این تفاهم نامه با بیان اینکه قزوین یک قطب فرهنگی و هنری در کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: قزوین جزو استان‌هایی است که در حوزه‌های مختلف نوابغ و اندیشمندان برجسته ای در سطح ملی و بین المللی دارد.

وی افزود: تعداد بالای میراث فرهنگی و تاریخی این استان و همچنین جایگاه برجسته او در خوشنویسی و حوزه‌های دیگر هنری نشان از نقش برجسته این استان در هنر و فرهنگ این کشور دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: این تفاهم‌نامه فرصتی برای شکل گیری رویدادها و اتفاقات خوب در حوزه فرهنگ و هنر استان قزوین است و امیدواریم از آن به عنوان یک نقشه راه استفاده شود.

وی تصریح کرد: برای دستیابی به یک چشم انداز قابل قبول باید مفاد این تفاهم نامه اجرایی شود تا شاهد نتیجه قابل توقع و انتظاری که داریم محقق شود.

صالحی عنوان کرد: با ترکیب ظرفیت‌های بالای فرهنگی و هنری استان قزوین می‌توان چشم انداز استان قزوین را یک چشم انداز بزرگ و اثرگذار دانست.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم با زیرساخت‌های خوبی که در استان قزوین فراهم شده و با همراهی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوان شاهد اقدامات خوب در استان قزوین بود.

کد خبر 5096120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha