۴ دی ۱۳۹۹، ۲۳:۲۷

مدیر عامل هلال احمر گیلان خبر داد:

امدادرسانی به خودروهای گرفتار در کولاک محور سیاهکل به دیلمان

امدادرسانی به خودروهای گرفتار در کولاک محور سیاهکل به دیلمان

رشت- مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: امدادگران این جمعیت به در راه مانده در کولاک منطقه کوهستانی لاریخانی محور سیاهکل به دیلمان امدادرسانی کردند.

سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز بارش برف و باران بر اساس پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی گیلان، اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان آماده امدادرسانی به مردم هستند.

وی افزود: در همین راستا شامگاه پنجشنبه عوامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اطلاع از بروز مشکل برای تعدادی از شهروندان در منطقه کوهستانی لاریخانی محور سیاهکل به دیلمان پس از بارش برف و کولاک برای امدادرسانی در این محل حاضر شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به امدادرسانی به در راه ماندگان در این منطقه توسط عوامل این جمعیت، گفت: برای امدادرسانی و خدمات دهی به مردم در پی پیش بینی هواشناسی ۴۴ پایگاه و پست امداد و نجات این جمعیت در آماده باش هستند.

غلامی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند بروز هر گونه حادثه‌ای را با تلفن ۱۱۲( ندای امداد) به صورت شبانه روز در میان بگذارند، اضافه کرد: همچنین هموطنان و مسافرین برای ایمنی بیشتر به هشدارهای پلیس، راهداری و جمعیت هلال احمر توجه کرده و از عبور و مرور به نقاط کوهستانی خودداری کنند و در صورت ضرورت خودروی خود را به زنجیر چرخ و سایر امکانات ایمنی مجهز کنند.

کد خبر 5104095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha