۷ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۴۶

مدیرکل نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس خبر داد:

برگزاری ۶۳ برنامه به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی در فارس

برگزاری ۶۳ برنامه به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی در فارس

شیراز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از برگزاری ۶۳ برنامه به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی عصر یکشنبه ضمن اعلام برنامه‌های بزرگداشت اولین سالگرد شهید سلیمانی در فارس، گفت: مردم ایران رشادت‌ها، ایثارها و عملیاتی که شهید بزرگوار حاج قاسم برای ایران اسلامی برای جهان اسلام انجام داد فراموش نخواهند کرد بنابر این با تمام وجود وارد در صحنه عظیم و بی نظیر یکمین سالگرد شهادت این دلاور خستگی ناپذیر حضور خواهیم یافت.

وی با بیان اینکه استان فارس برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح جلسات هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت شهید سلیمانی را دنبال کرد، افزود: از ۲ هفته پیش نسبت به راه اندازی ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی اقدام کردیم که تاکنون ۳ جلسه با حضور نماینده ولی فقیه فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان و مسئولین دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی منعقد شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس، ادامه داد: بخشی از برنامه‌های بزرگداشت تبیینی، تبلیغی و یا در فضای مجازی است و به گونه‌ای که مردم نتیجه ملموس آن‌را در زندگی اجتماعی خود می‌بینند.

وی از تشکیل دبیرخانه ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این دبیرخانه نسبت به اخذ برنامه‌ها و جمع‌آوری از مجموعه‌های مختلف استان اقدام کردیم و امروز افتخار داریم که ۶۳ عنوان برنامه با نام شهید سلیمانی تولید شد.

سرهنگ کوشکی افزود: ۱۳ برنامه اقدامی مثل پویش انجام کار خیر به عشق حاج قاسم، آزادسازی زندانیان غیرعمد به یاد شهید، پویش نذرخون، سرکشی از خانواده‌های شهیدان مدافع حرم، مراسم عطرافشانی قبور مطهر شهدا در ۱۱ دی ماه و یا مسابقه خوشنویسی یا حفظ سوره واقعه بیاد حاج قاسم از جمله این برنامه هاست.

وی با اعلام اینکه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی امسال مصادف با ایام فاطمیه اول است، گفت که مراسم عزاداری بدین مناسبت در حرم مطهر شاهچراغ (ع) پیش‌بینی شده و از مداحان کشوری دعوت شده که به شکل مجازی و از طریق صداوسیما مراسم دعای کمیل در شب جمعه ۱۲ دی ماه جاری به این مناسبت پخش می‌شود.

به گفته مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس، برگزاری جشنواره عصر سلیمانی، مسابقه کتابخوانی بر اساس وصیت نامه شهید، برگزاری کنگره بین المللی شهید سلیمانی، روایت گری مدافعان حرم در سوریه و عراق که با سردار مواجه شدند، مسابقه مجازی به وقت حاج قاسم، تدوین عکسنوشته از شاعران فارس بخشی از برنامه‌های گرامیداشت شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه‌های گرامیداشت شهید سلیمانی تا ۱۹ دیماه در استان فارس ادامه دارد.

کد خبر 5106261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha