۹ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت دیپلماسی شهری برای کسب میزبانی جام ملتهای آسیا

استفاده از ظرفیت دیپلماسی شهری برای کسب میزبانی جام ملتهای آسیا

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از آمادگی این سازمان برای در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی پایتخت در مسیر کسب میزبانی رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر محسنی در نشست وبیناری شهرداران کلانشهرها و رؤسای هیأت‌های فوتبال با دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: شهرداری تهران امکانات ورزشی مختلفی دارد که با دستور آقای حناچی شهردار محترم تهران، آماده‌ایم در جهت کسب میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا آنها را در خدمت فدراسیون فوتبال قرار دهیم.

وی اظهار داشت: همچنین ظرفیت‌های دیپلماسی شهری پایتخت، فرصت خوبی برای افزایش رایزنی‌های کسب میزبانی رقابت‌ها است که امکان استفاده از آن نیز وجود دارد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه کسب میزبانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا یک اتفاق مهم ورزشی برای کشورمان خواهد بود، افزود: آثار مثبت ورزشی، اجتماعی و اقتصادی میزبانی این رقابت بین‌المللی بر کسی پوشیده نیست و همه باید برای تحقق این مهم، تلاش وافری داشته باشند.

در این نشست شهرداران کلان‌شهرهایی چون کرج، تبریز، مشهد و …، رؤسای هیأت‌های فوتبال برخی استان‌ها و محمد مهدی نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص کسب میزبانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا پرداختند.

علاوه بر ایران، کشورهای هند، امارات و قطر نیز نامزد کسب میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ میلادی هستند.

کد خبر 5107506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha