۱۰ دی ۱۳۹۹، ۷:۲۳

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت:

تشییع باشکوه شهیدسلیمانی گواهی بر اوج عظمت و اخلاص ایشان است

تشییع باشکوه شهیدسلیمانی گواهی بر اوج عظمت و اخلاص ایشان است

قم- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به منش بزرگوارانه شهید سلیمانی در حمایت از مظلومان جهان گفت: تشییع باشکوه شهید گواهی بر اوج اخلاص و عظمت ایشان است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت السلام عبدالفتاح نواب شامگاه سه شنبه در کنگره بین‌المللی سرداران شهید مقاومت و اربعین در قم با اشاره به ایمان شهید سردار سلیمانی در مسیر ولایت مداری و خستگی ناپذیری ایشان گفت: حاج قاسم از منطق و اراده مستحکمی برخوردار بود که سبب می‌شد تا هیچگاه مرعوب دیگران نشود.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی به راهی که انتخاب کرده بود ایمان کامل داشت و در مسیری که قدم بر داشته بود شب از روز نمی‌شناخت و خستگی ناپذیر بود.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های اخلاقی برجسته سردار سلیمانی با اشاره به مجاهدت و خستگی ناپذیری ایشان گفت: یکی از ویژگی‌های مهم سردار حاج قاسم سلیمانی عدم تعلق و وابستگی به جایگاه‌های دنیایی بود. حاج قاسم سلیمانی از تشریفات و پرستیژهای ظاهری عبور کرده و انسان آزاده‌ای بود که خود را گرفتار این مسائل نمی‌کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت راه و منش همیشگی شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را حمایت از مظلومان در سراسر کشورهای اسلامی دانست و بیان کرد: جهان بینی شهید سلیمانی وسیع بود و به همین دلیل بود که می‌توانست دست به اقدامات بزرگی در پهنه عالم بزند.

وی تشیع باشکوه پیکر شهید سلیمانی را گواهی بر اوج اخلاص و عظمت ایشان دانست و گفت: شهید سلیمانی با فعالیت‌های خود در عراق و سوریه، ظالمان بین‌المللی را نابود و مضمحل کرد.

کد خبر 5108244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha