۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۱۷

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

تامین ۴۰ دست جهیزیه برای خانواده های نیازمند توسط گروههای جهادی

تامین ۴۰ دست جهیزیه برای خانواده های نیازمند توسط گروههای جهادی

مدیرعامل بنیاد بین المللی صلوات گفت: همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ۴۰ دست جهیزیه برای خانواده های نیازمند سراسر کشور تامین و میان آنها توزیع شد.

فاطمه ناموری راد مدیرعامل بنیاد ملی بین المللی صلوات در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اقدامات این گروه جهادی گفت: بنیاد ملی صلوات یک مجموعه خیریه مردم نهاد است که هر ماه حدود ۳۰ الی ۴۰ دست جهیزیه برای ازدواج آسان میان نیازمندان سراسر کشور توزیع می‌کند.

وی افزود: در این ماه در ایام شهادت حضرت زهرا (س) و همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز ۴۰ دست جهیزیه میان زوج‌های جوان توزیع شد. به علاوه ۵۰ عدد تبلت نیز میان دانش آموزان بی بضاعت و محروم سراسر کشور توزیع شد.

ناموری راد ادامه داد: به علاوه با کمک خیرین ۶ راس گوسفند نیز خریداری و قربانی و در نهایت ۳۱۳ بسته گوشت میان نیازمندان مناطق شناسایی شده توزیع شد.

وی تصریح کرد: این برنامه با حضور خادمین آستان قدس رضوی و خادمین مسجد جمکران انجام شد. کمک‌های ما در تمامی شهرها و استان‌های کشور توزیع می‌شود این ماه نیز در استان‌هایی از جمله اصفهان، یزد، شهرستان بروجرد و غیره انجام شد.

مدیرعامل بنیاد ملی بین المللی صلوات در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی میان خانوارهای نیازمند نیز عنوان کرد: بنیاد ملی صلوات به صورت سالانه و همزمان با ایام عید نوروز ۲ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌ها توزیع می‌کند که امسال نیز در این ایام این امر انجام خواهد شد.

ناموری راد با اشاره بر دیگر اقدامات این مجموعه جهادی تصریح کرد: نیروهای جهادی ما اقدامات متعددی از جمله ساخت و ساز در مناطق محروم، حضور در اردوهای جهادی استان‌های زاهدان، سیستان و بلوچستان، شهرستان سرپل‌ذهاب و غیره را انجام می‌دهند.

وی افزود: به‌علاوه نظارت مستمر و همیشگی بر وضعیت تحصیلی و درمانی کودکان بی‌سرپرست یا بدسرپرست شناسایی شده توسط گروه نیز انجام می‌شود.

مدیرعامل بنیاد ملی بین المللی صلوات با اشاره بر اشتغال زایی برای سرپرستان خانوار نیز خاطرنشان کرد: این مجموعه موضوع اشتغال زایی سرپرست‌های خانوار را همواره دنبال کرده و از طرق مختلف نیز به آنها کمک کرده است. این کمک از طریق اعطای تسهیلات مالی، تهیه چرخ خیاطی برای سرپرستان خانوار و غیره است.

ناموری راد درباره رقم مالی جهیزیه‌ها نیز عنوان کرد: هر دست جهیزیه هزینه‌ای حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیون دارد که همگی توسط خیرین و مردم تامین می‌شود.

کد خبر 5115856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha