امروز بیان شد؛

اولین واکنش رئیس سازمان حشد شعبی عراق به تحریم از سوی آمریکا

اولین واکنش رئیس سازمان حشد شعبی عراق به تحریم از سوی آمریکا

رئیس سازمان حشد شعبی عراق امروز در دیدار مشاور امنیت ملی عراق با وی، به تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا علیه خود واکنش نشان داد و گفت: این تصمیم در واقع اهانت به عراق و عراقیهاست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق امروز دوشنبه به تحریم‌های وزارت خزانه داری آمریکا علیه خود واکنش نشان داد و گفت: این تصمیم در واقع اهانت به عراق و عراقیهاست.

مشاور امنیت ملی عراق امروز (دوشنبه) در واکنش به تحریم «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی از سوی آمریکا، در دیدار با وی از مواضع ملی الفیاض و دلاوری‌های نیروهای حشد شعبی در مبارزه با تروریسم و مشارکت آنها در تقویت امنیت و ثبات و پاسداری از عراق و ملت آن، تقدیر کرد.

در بیانیه دفتر مشاور امنیت ملی عراق آمده است: «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی امروز با الفیاض رئیس سازمان الحشد الشعبی در مقر این سازمان دیدار و گفت وگو کرد.

در این بیانیه آمده است: در این دیدار، آخرین تحولات سیاسی و امنیتی عراق مورد بررسی قرار گرفت و بر وحدت موضع، همکاری و هماهنگی مشترک میان مشاور امنیت ملی و سازمان حشد شعبی در زمینه تقویت امنیت و پاسداری از کشور و مردم تاکید شد.

برپایه این بیانیه، الفیاض از این دیدار ابراز خرسندی کرد و موضع الاعرجی در قبال تصمیم اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا در تحریم خود را ارج نهاد و این تصمیم را اهانت به عراق و عراقی‌ها دانست.

کد خبر 5119719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha