۲۶ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۵۷

واکنش بسیج رسانه نسبت به توهین استاندار سیستان و بلوچستان

واکنش بسیج رسانه نسبت به توهین استاندار سیستان و بلوچستان

زاهدان- بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه‌ای نسبت به توهین استاندار به خبرنگاران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان در پی مطرح شدن سخنان اهانت‌آمیز استاندار خطاب به خبرنگاران صدا و سیما در جلسه اخیر شورای برنامه‌ریزی استان بیانیه‌ای منتشر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است.

بسمه تعالی

با خبر شدیم استاندار محترم سیستان و بلوچستان در روز پنجشنبه بیست و چهارم دی ماه در جلسه‌ای خطاب به خبرنگاران مطالبی را عنوان کرده که نه شایسته آن مقام بوده و نه شایسته خبرنگاران، به راستی وقتی که به وظیفه خطیر خبرنگاران می‌نگریم و سخنان رهبر فرزانه را که خطاب به این قشر روشنگر خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران بازخوانی می‌کنیم، احساس غرور و سرافرازی کرده و انگیزه مضاعف برای ایستادگی در این خط مقدم می‌گیرم.

ایشان درباره خبرنگاران فرموده‌اند: «اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»

بی‌شک بایستی با تمام وجود به قلم این عزیزان کرنش نمود، افسران جنگ نرمی که همچون طبیبی مهربان و دلسوز به دنبال جراحت‌ها و زخم‌هایی که با کینه‌توزی دشمنان و بی‌تدبیری برخی مسئولان بر پیکر ایران و ایرانی خورده را شناسایی و به مسئولین گوشزد می‌کنند؛ حال بایستی به مثابه مگسی تشبیه شوند که روی فضولات می‌نشینند؛ این در حالی است که بایستی اندکی تأمل کنیم و ببینیم چه کسانی این فضولات را در سطح جامعه پراکنده‌اند و آنان را مورد عتاب و خطاب قرار دهیم.

رهبر معظم انقلاب در بیانات خودشان در دی ماه ۹۶ نیز فرمود: «دشمنان مانند مگس روی زخم ناشی از مشکلات و ضعف‌ها می‌نشینند، بنابراین باید زخم را خوب کنید و نگذارید بوجود آید چرا که اگر مشکل داخلی نداشته باشیم، تبلیغات و فضاسازی بیگانه اثر نمی‌گذارد»

که این سخن دو روی سکه دارد اول آن که این منش نشستن روی زخم، شیوه دشمنان است نه خودی‌ها و دوم اینکه مسئولین به فکر حل مشکل باشند و اندکی به عملکرد خود بنگرند.

والسلام علی من تبع الهدی
سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان

کد خبر 5122922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha