۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۳۰

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان خبر داد؛

معرفی ۸۵درصد طرح‌های تسهیلات روستایی استان سمنان به بانک

معرفی ۸۵درصد طرح‌های تسهیلات روستایی استان سمنان به بانک

سمنان- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از معرفی ۸۵درصد طرح های تسهیلات روستایی استان به بانک خبر داد و گفت: این طرح‌ها می‌توانند اشتغال خوبی را در پی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صمیمیان ظهر شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی با نمایندگان بانک‌های عامل و معاونان و نمایندگان فرمانداری‌های استان سمنان به میزبانی استانداری درباره اعتبارات تسهیلات اشتغال استان، تاکید کرد: ۸۵ درصد متقاضیان دریافت تسهیلات روستایی در استان به بانک‌ها معرفی شدند و بر اساس آخرین گزارش‌ها، تاکنون ۱۰ درصد پرونده متقاضیان بررسی و در حال پرداخت است.

وی با بیان اینکه بانک‌های عامل متعهد شدند تا بیستم بهمن امسال به تمام پرونده‌های معرفی شده رسیدگی و تسهیلات را پرداخت کنند، افزود: ۸۸ میلیارد ریال تسهیلات روستایی بازپرداخت هفت سال از محل جز چهار بند و تبصره ۱۶ قانون بودجه به روستاهای استان سمنان اختصاص یافت.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به اینکه این تسهیلات در قالب رفع نیازهای ضروری، خرید انشعابات آب، برق و گاز، اشتغالزایی و کمک معیشتی به ساکنان روستا پرداخت می‌شود، افزود: تسهیلات بر اساس معیار جمعیت بین روستاهای استان سهمیه‌بندی شده است.

صمیمان با بیان اینکه بیشترین میزان سهمیه پرداخت تسهیلات بر طبق جمعیت روستایی مربوط به شاهرود است، ابراز داشت: تسهیلات ارزان قیمت در مناطق روستایی با هدف کمک به اشتغال، بهبود معیشت و نگهداشت جمعیت روستایی پرداخت می‌شود.

کد خبر 5123456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha