در رام الله انجام شد؛

رایزنی «محمود عباس» با مقامات مصری و اردنی درباره انتخابات فلسطین

رایزنی «محمود عباس» با مقامات مصری و اردنی درباره انتخابات فلسطین

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدار با رؤسای سازمان های اطلاعات مصر و اردن در «رام‌الله» با آنها در خصوص انتخابات فلسطین رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «عباس کامل» رئیس سازمان اطلاعات مصر و «احمد حسنی» رئیس سازمان اطلاعات اردن که به شهر «رام الله» در کرانه باختری سفر کرده اند با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدار با رؤسای سازمان‌های اطلاعات مصر و اردن با آنها در خصوص انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری فلسطین به رایزنی پرداخت.

رؤسای سازمان اطلاعات مصر و اردن در جریان دیدارشان با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از صدور فرمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در فلسطین استقبال کردند. روز گذشته نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد از این فرمان انتخاباتی استقبال کرده بود.

پیش از این، «حنا ناصر» رئیس کمیسیون انتخابات فلسطین اعلام کرد که هیأت‌های فتح و حماس به زودی در راستای تسهیل روند برگزاری انتخابات پارلمان و ریاست جمهوری در قاهره با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

از سوی دیگر یک منبع آگاه فلسطینی نیز بیان کرد که قاهره به زودی از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان و رهبران گروه‌های فلسطینی به منظور برگزاری گفتگوهای ملی در مورد انتخابات دعوت خواهد کرد و این دیدار به ریاست عباس به عنوان رهبر سازمان آزادی‌بخش برگزار خواهد شد.

گفتنی است، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز جمعه تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری فلسطین را اعلام کرد. طبق فرمان صادره از سوی محمود عباس، تاریخ انتخابات پارلمانی فلسطین ۲۲ مِی (۱ خردادماه) و انتخابات ریاست جمهوری ۳۱ ژوئیه (۹ مردادماه) تعیین شد. این انتخابات برای نخستین بار ظرف ۱۵ سال گذشته برگزار می‌شود.

کد خبر 5124282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha