۴ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۳۰

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

تهیه ماسک توسط دو متهم جایگزین حبس در زنجان شد

تهیه ماسک توسط دو متهم جایگزین حبس در زنجان شد

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: دو متهم در زنجان بجای زندان رفتن به خرید ماسک و تحویل آن به کمیته امداد محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت صفری گفت: دو متهم زنجانی که دارای پرونده در محاکم قضایی شهرستان زنجان بودند، بجای حبس به تهیه ماسک به نفع مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان محکوم شدند.‌

وی با اشاره به اینکه این احکام که توسط شعبه ۱۰۹ کیفری دو زنجان برای دو نفر از متهمان که جرم آنان نزد محاکم قضایی به اثبات رسیده به‌صورت جداگانه صادرشده است، افزود: در احکام صادره برای این محکومان تهیه ۴ هزار عدد ماسک برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به ارزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جایگزین حبس شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در یکی از احکام صادره رانندگی بی احتیاط بجای زندان رفتن به تهیه دو هزار و ۸۰۰ عدد ماسک به ارزش دو میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان شده است.

صفری تاکید کرد: در حکم صادره دیگری نیز یکی از متهمان دارای پرونده در محاکم قضایی به تهیه ماسک برای مددجویان تحت حمایت این نهاد به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان جایگزین حبس از سوی قاضی پرونده محکوم شد که با تهیه هزار و ۲۰۰ عدد ماسک و توزیع آن بین جامعه هدف این نهاد، این حکم صادره نیز با نظارت کمیته امداد استان زنجان اجرا شد.

کد خبر 5129087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha