۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۷

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

صدور ۶۲۵ تائیدیه ایمنی آسانسور در لرستان

صدور ۶۲۵ تائیدیه ایمنی آسانسور در لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل استاندارد لرستان، گفت: طی امسال تعداد ۶۲۵ تاییدیه ایمنی آسانسور با اعتبار یک ساله در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه قنبریان امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری تعداد ۶۲۵ تاییدیه ایمنی آسانسور با اعتبار یک ساله در استان صادر شده است.

وی، عنوان کرد: در راستای استانداردسازی و اجرای آزمون‌های اولیه و ادواری آسانسورها از ابتدای سال جاری تاکنون، برای ۳۶۳ مورد بازرسی اولیه و ۲۶۲ مورد بازرسی ادواری، تاییدیه ایمنی آسانسور صادر شد.

مدیرکل استاندارد لرستان، افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد، همه آسانسورهای کششی (مسافربری) نصب شده در کشور مشمول مقررات استانداردهای اجباری هستند و موضوع لزوم اخذ گواهینامه ایمنی آسانسور قبل از صدور پروانه پایان کار ساختمان به شهرداری‌ها ابلاغ شده است.

قنبریان در ادامه، یادآور شد: بر اساس اطلاع رسانی‌های انجام شده، از اردیبهشت ماه سال آینده، اجرای استاندارد مربوط به ایمنی آسانسورهای هیدرولیکی و پله‌های برقی نیز مشمول مقررات استاندارد اجباری قرار می‌گیرد.

وی، بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از اصالت تاییدیه ایمنی آسانسور، کد ۱۰ رقمی شناسه ملی نصب شده در کابین را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و در صورت غیر معتبر بودن تاییدیه، موضوع را از طریق شماره تلفن ۳۳۲۳۸۳۹۳ داخلی ۱۴۳ به اداره کل استاندارد لرستان گزارش دهند.

کد خبر 5129609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha