۷ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۳۶

معاون استاندار سمنان خبر داد؛

سرمایه‌گذاری ۱۰۴میلیارد ریالی درپروژه‌های آب‌رسانی روستاهای سمنان

سرمایه‌گذاری ۱۰۴میلیارد ریالی درپروژه‌های آب‌رسانی روستاهای سمنان

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به بهره‌برداری از ۱۱ پروژه آب‌رسانی به روستاهای استان گفت: ۱۰۴ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های مذکور سرمایه‌گذاری شده است.

علیرضا شریفی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از ۱۱ پروژه آب‌رسانی استان سمنان در سی و هشتمین هفته پویش الف. ب ایران اظهار داشت: ۱۰۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

وی بابیان اینکه دو حلقه چاه با ظرفیت ۱۴ لیتر بر ثانیه در راستای اجرای این پروژه‌ها انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: احداث مخزن هوایی به حجم ۲۱۰ مترمکعب، یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت چهار لیتر بر ثانیه، سامانه آب‌شیرین‌کن و دو شبکه مجزا در روستای ده نمک و حصارکشی و بهسازی چاه از دیگر طرح‌هایی است که اجرایی و بهره‌برداری شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از احداث خطوط انتقال به طول ۱۴ هزار و ۱۰۰ متر، توسعه شبکه توزیع آب به طول یک هزار و ۲۰۰ متر خبر داد و گفت: مخزن زمینی به حجم ۶۵۰ مترمکعب، اصلاح شبکه توزیع آب به طول هفت هزار و ۳۰۰ متر در راستای اجرای این پروژه‌ها احداث‌شده است.

شریفی نژاد کاهش هدر رفت آب و هزینه‌ها و تأمین آب پایدار و فشار مناسب شبکه از اهداف اصلی اجرای طرح‌های آب‌رسانی عنوان کرد و افزود: روستاهای شلی، آستانه، سرخده، جزن، بیابانک صوفی‌آباد، عبدالله‌آباد، ناسار، غیاث آباد، ده نمک، زمان‌آباد، پل ابریشم در این هفته پویش الف. ب ایران از نعمت آب پایدار بهره‌مند شدند.

کد خبر 5130920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha