۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴

معاون وزیر صمت:

منافع گیلان در حوزه زمین شناسی احیا می‌شود

منافع گیلان در حوزه زمین شناسی احیا می‌شود

رشت- معاون وزیر صمت با تاکید بر احیای منافع گیلان در حوزه زمین شناسی، گفت: شناسایی و کشف پتانسیل‌های مناسب گیلان با مطالعات دقیق در حوزه خشکی و دریایی بسیار اهمیت دارد .

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شهیدی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، عنوان کرد: گیلان ظرفیت‌های عظیمی در حوزه معادن غیر فلزی دارد که دقیقاً شناسایی و مطالعه نشده است.

شهیدی با تاکید بر احیای منافع گیلان در حوزه زمین شناسی، افزود: شناسایی و کشف پتانسیل‌های مناسب گیلان با مطالعات دقیق در حوزه خشکی و دریایی بسیار اهمیت دارد.

ویادامه داد: مطالعات آلاینده‌های ژئو شیمی دریایی در گیلان آغاز شده که مستقیماً با سلامت مردم در ارتباط است.

شهیدی ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس سازمان صمت گیلان و مهیا نمودن امکانات و تأسیسات لازم برای اداره کل زمین شناسی گیلان در شهرستان انزلی، تصریح کرد: در گذشته برخی اهداف ترسیم شده مطالعات زمین شناختی در گیلان محقق نشده است اما تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی مطلوب نقاط ضعف پوشش داده شود و به نتایج مناسبی دست یابیم.

معاون وزیر صمت افزود: بر اساس ارزیابی شورای راهبردی وزارت صمت در زمینه شاخص‌های تخصصی و عمومی مقام اول را در وزارت کسب و متکی به سرمایه انسانی متخصص و کارآمد هستیم که امیدواریم با رویکردی جدید، شاهد تحولات مثبتی در این حوزه باشیم.

کد خبر 5132229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha